Οι λεπτομέρειες για τη νέα Λεωφόρο

0

Οι χώροι κάτω από τις Θύρες 1 έως 7 θυμίζουν

Η Λεωφόρος αλλάζει όψη και γίνεται ένα υπερσύγχρονο γήπεδο, το οποίο θα καλύπτει τις ανάγκες του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Η "πράσινη" ΠΑΕ παρουσίασε σήμερα στους ρεπόρτερ της ομάδας το "Απόστολος Νικολαϊδης", το οποίο θα είναι το "σπίτι" της ομάδας για τουλάχιστον μια πενταετία.

Έτσι, λοιπόν, οι αλλαγές που γίνονται, έχουν ως σκοπό να μπορεί ο Παναθηναϊκό να έχει ένα γήπεδο που θα πληροί τις ανάγκες του σε μεγάλο βαθμό και παράλληλα θα περνάει τις... εξετάσεις της UEFA, ώστε να μπορεί να αγωνίζεται εκεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη.

Οι χώροι κάτω από τις Θύρες 1 έως 7 θυμίζουν εργοτάξιο, καθώς γίνονται έργα συντήρησης, τοποθετούνται πλέγματα στις κολώνες, ελέγχεται το θέμα του φωτισμού, ενώ το χρονοδιάγραμμα τροποποιείται ανάλογα με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας.


Αν η ομάδα πάει στα προκριματικά του Europa League σε περίπτωση που δεν πάρει αδειοδότηση ο Αστέρας Τρίπολης, τότε θα προχωρήσουν πιο γρήγορα τα έργα, ενώ σε αντίθετη περίπτωση το γήπεδο θα είναι έτοιμο για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα υπάρξει επιθεώρηση από την Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας γηπέδων, ενώ είναι σε εξέλιξη τα έργα πυρόσβεσης και πυρασφάλειας.

Πάμε τώρα και στο "καυτό" ζήτημα της χωρητικότητας του γηπέδου, το οποίο ενδιαφέρει τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Η διοίκηση εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξηθεί η χωρητικότητα μέσω προκατασκευασμένων εξεδρών στις δύο κεντρικές θύρες του γηπέδου, αλλά δεν είναι πολύ εύκολο και το πιθανότερο είναι να μείνει ως έχει και ίσως λίγο λιγότερο.


"Η χωρητικότητα μπορεί να μεγαλώσει, όχι όμως, από την εγκατάσταση νέων μικρότερων καθισμάτων. Το γήπεδο θα χωρά περίπου 15.800 (σ.σ. λιγότερη χωρητικότητα από τη σημερινή), καθώς αναμένεται στη Θύρα 10 να γίνει κάτι αντίστοιχο των θέσεων των vip. Τόσο από πλευρά παροχών όσο και από οικονομικής άποψης.

Η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί με νέες κερκίδες, οι οποίες θα έρθουν να «κουμπώσουν» πάνω από τις υπάρχουσες. Φαίνεται δύσκολη η δυνατότητα να γκρεμιστούν και να χτιστούν μεγαλύτερης χωρητικότητας. Φυσικά όλα εξαρτώνται από τα διαθέσιμα κεφάλαια που θα υπάρξουν", σχολίασε ο υπεύθυνος για τα γηπεδικά θέματα, Γιάννης Παναγιωτίδης, ο οποίος τόνισε ακόμα πως πρόθεση είναι να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο.


Παράλληλα, μίλησε και για τα κενά καθίσματα στις θύρες 6-7 και το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί σε εκείνο το σημείο, ενώ μια από τις σκέψεις των ανθρώπων του Παναθηναϊκού σε άμεση συνεννόηση με τους οργανωμένους είναι να μην υπάρχει η θύρα 13 και 14 αλλά να υπάρχει μια ενιαία θύρα 13.


woop
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top