Η τελευταία επιθυμία του Νίκου Γιγουρτάκη

0

Ο Νικόλας Gigou, όπως συνήθιζαν να τον φωνάζουν οι φίλοι του, ζει μέσα στο αγαπημένο του στέκι στο Κολωνάκι. Πέντε μήνες πριν φύγει από τη ζωή, ο Νικόλας Γιγουρτάκης είχε ζητήσει από τον άνθρωπο που «ζωγράφισε» στο σώμα του όλα τα τατουάζ Δημήτρη Κάρπη (Α.Κ.Α. Κarpi) έναν πίνακα που θα απεικόνιζε τον ίδιο την ώρα που σχεδίαζε επάνω στο κορμί του τα διάφορα σχέδια.

Δυστυχώς, ο Νικόλας έφυγε πριν προλάβει να τον δει. Σήμερα, ο πίνακας είναι κρεμασμένος στο studio Κarpis Art στο Κολωνάκι και θυμίζει σε όλους όσοι επισκέπτονται τον χώρο πως ο Νίκος μπορεί να πέθανε, ωστόσο θα είναι για πάντα ανάμεσά τους. Η «Espresso της Κυριακής» παρουσιάζει για πρώτη φορά τον πίνακα που είχε παραγγείλει ο Ελληνας Μπέκαμ.

Απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών Μόσχας, ο Δημήτρης Κάρπης είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε στο σώμα του Νίκου κάθε τατουάζ που του ζητούσε και απέδωσε με ειδική τεχνοτροπία το αγγελικό πρόσωπο του φίλου του επάνω σε ένα τεράστιο κομμάτι ξύλο. Η μορφή του μοιάζει τόσο αληθινή, που νομίζεις πως θέλει να σου μιλήσει. Οσοι ξέρανε τον Νίκο και αντικρίζουν τον πίνακα διαπερνούνται από ρίγη συγκίνησης.

...ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ TATTOO

«Μας τον είχε ζητήσει τον περασμένο Αύγουστο. Ηθελε επάνω στον πίνακα να υπάρχουν όλα του τα τατουάζ. Δεν μας είπε ποτέ πώς του ήρθε η ιδέα» μας λέει ο Κωνσταντίνος, υπεύθυνος στο στούντιο και στενός φίλος του αείμνηστου.

«Ο Νίκος ήταν μοναδικός. Ηταν περσόνα. Τα τατουάζ έγραφαν τόσο καλά επάνω του, που κάποιες φορές δεν το πιστεύαμε ούτε εμείς οι ίδιοι. Να φανταστείτε πως τώρα μας ζητάνε από όλη την Ελλάδα τα σχέδια που είχε κάνει ο Νίκος» λέει ο Κωνσταντίνος και αποκαλύπτει το τελευταίο τατουάζ που είχε κάνει ο Ελληνας Μπέκαμ: «Είχε κάνει αστέρια επάνω στο στήθος του. Πάντα ό,τι σχέδιο συμ [«Οταν πέθανε ο Νίκος, ο πίνακας ήταν στο στάδιο που χρωματιζόταν και ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση».] μφωνούσαμε είχε ιδιαίτερο συμβολισμό για τον ίδιο. Δεν ξέρω γιατί ζήτησε αστέρια. Ισως επειδή ήταν ένα αστέρι μόνος του».

Κάθε φορά που ο Νίκος επισκεπτόταν το στούντιο με τα τατουάζ ακολουθούσε μια ιδιαίτερη διαδικασία. «Ερχόταν μόνος ή με τους δύο κολλητούς του, τον Τόνυ και τον Μελέτη, σε στιγμές που δεν είχε κόσμο. Αφού έκανε το τατουάζ, πηγαίναμε πάντα όλοι μαζί για φαγητό και συζητούσαμε διάφορα προσωπικά μας θέματα. Καμία σχέση με lifestyle. Τον Νίκο τον ξέραμε από τότε που ήταν ακόμη εικοσιπέντε χρόνων. Μας λείπει πολύ» μας λέει συγκινημένος.

Ο Νίκος Γιγουρτάκης ήταν ο πρώτος άνθρωπος που μπήκε στο studio Karpis στο Κολωνάκι. «Μας έκανε ποδαρικό εδώ. Μερικές φορές νιώθουμε την αύρα του στο στούντιο» λέει ο Κωνσταντίνος και μας δείχνει τον πίνακα: «Είναι ζωγραφισμένο ξύλο με λάδι ειδικής τεχνοτροπίας που απεικονίζει το πρόσωπο του Νίκου, ενώ έκανε τατουάζ. Τα χέρια είναι του Δημήτρη, ενώ όλα τα σχέδια που βλέπετε επάνω του είναι τα τατουάζ που είχε ο Νίκος.

Οταν πέθανε, ο πίνακας ήταν στο στάδιο που χρωματιζόταν. Ο Δημήτρης τον τελείωσε με ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση. Οσον αφορά τα χρώματα που επιλέχθηκαν, είχαμε από την αρχή το ελεύθερο από τον Νίκο να διαλέξουμε ό,τι θέλαμε» σημειώνει ο Κωνσταντίνος.

«Μας ζήτησαν και ένα αντίγραφο για το σπίτι του»

Οι πρώτοι άνθρωποι που αντίκρισαν τον πίνακα τελειωμένο ήταν ο πατέρας του Νικόλα, ο Τάκης Γιγουρτάκης, και ο αδελφός του Γιώργος. «Συγκινήθηκαν με το που τον αντίκρισαν. Μάλιστα, ο πατέρας του μας παρήγγειλε τον ίδιο για το σπίτι του, αφού ο πρωτότυπος θα μείνει κρεμασμένος στο στούντιο».

Ο πίνακας θα παρουσιαστεί στο Bazaar που θα διοργανωθεί στις 19 Νοεμβρίου στη μνήμη του Νικόλα. «Μετά, θα κρεμαστεί και πάλι στο στούντιο και όποιος θέλει θα μπορεί να περάσει από εκεί και να τον δει» τονίζει ο Κωνσταντίνος.

madata

Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top