5 στάσεις ύπνου που ανακουφίζουν τον πόνο στην πλάτη

και να βελτιώσει γενικά τη στάση του σώματός μας.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πέφτουμε για ύπνο με έντονο πόνο στην πλάτη από την κούραση της ημέρας! Παρόλα αυτά, σύμφωνα με έρευνα, πρόκειται για έναν συνηθισμένο πόνο που βιώνει το 84% των ενηλίκων. Η λύση, όμως, μπορεί να είναι πιο απλή και προφανής απ’ όσο νομίζουμε. Η στάση που επιλέγουμε να ξαπλώνοντας στο κρεβάτι, μπορεί να ανακουφίσει τους πόνους της πλάτης και να βελτιώσει γενικά τη στάση του σώματός μας.

1. Εμβρυακή στάση

Η εμβρυακή στάση δεν είναι μόνο μία από τις δημοφιλέστερες, αλλά κι από τις πιο αποτελεσματικές για πόνους στην πλάτη και το σώμα. Το να ξαπλώνετε στο πλάι με τα γόνατα σφιγμένα στο στήθος είναι γνωστό ότι είναι η πιο δημοφιλής στάση ύπνου. Το μάζεμα των χεριών και των ποδιών προς τα μέσα, όπως ένα μωρό στη μήτρα, επιτρέπει στις αρθρώσεις να ξεκουραστούν καθώς ανακουφίζει τους πόνους που προκαλούνται από την τριβή των σπονδύλων μεταξύ τους. Γενικά, πρόκειται για μια ιδιαίτερα αποτελεσματική στάση για άτομα που πάσχουν από κήλη δίσκου.

2. Μπρούμυτα με μαξιλάρι κάτω από το στομάχι

Παρόλο που οι ειδικοί τονίζουν πως ο ύπνος μπρούμυτα προκαλεί πόνους στον αυχένα, ένα μαξιλάρι κάτω από το στομάχι τα αλλάζει όλα. Συγκεκριμένα, αυτή η στάση ανακουφίζει από τους πόνους στην πλάτη και χαλαρώνει την πίεση που δημιουργείται μεταξύ των δίσκων. Για να έχει αποτέλεσμα, όμως, το μαξιλάρι πρέπει να τοποθετηθεί μεταξύ του κάτω μέρους της κοιλιάς και της λεκάνης.

3. Ανάσκελα με μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα

Η συγκεκριμένη στάση σας βοηθά να κατανέμεται το βάρος σας ομοιόμορφα ενώ κοιμάστε, ελαττώνοντας έτσι την πίεση στην πλάτη. Επίσης, ευθυγραμμίζεται η σπονδυλικής στήλης καθώς και τα ζωτικά όργανα του σώματός σας. Βασική προϋπόθεση, να βάλετε ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά ενώ είστε ξαπλωμένη ανάσκελα. Εάν εξακολουθείτε να πονάτε, βάλτε μια μικρή πετσέτα, τυλιγμένη σε ρολό, κάτω από την πλάτη σας.

4. Στο πλάι με μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια

Εάν κοιμάστε στο πλάι, φροντίστε να εναλλάσσεται τη στάση σας αριστερά και δεξιά για να μην δημιουργήσετε υπερβολική πίεση στη μία πλευρά, η οποία μπορεί τελικά να οδηγήσει σε μυϊκή ανισορροπία. Εάν επιλέξετε αυτή τη θέση, η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού ανάμεσα στα πόδια σας είναι σημαντική ώστε για να διατηρήσετε τη σπονδυλική στήλη, τους γοφούς και τη λεκάνη σας σε σωστή ευθυγράμμιση.

5. Ανάσκελα σε κεκλιμένη θέση

Η ανάκληση μπορεί να είναι ευεργετική για την πλάτη επειδή δημιουργεί μια γωνία μεταξύ των μηρών και του κορμού. Αυτή η γωνία βοηθά στη μείωση της πίεσης στη σπονδυλική στήλη. Μπορείτε, λοιπόν, να επιλέξετε ένα ρυθμιζόμενο κρεβάτι που θα βοηθήσει στην καλύτερη ευθυγράμμιση του σώματός σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι κάτω από την πλάτη σας, ώστε ο κορμός να παραμείνει (όσο γίνεται) όρθιος.

mama365

Related Posts