Επτά tips για την κρίση πανικού


Όταν νομίζεις ότι αποχαιρετάς τον κόσμο τούτο.

Εάν δεν το έχεις πάθει, η φράση "κρίση πανικού" ακούγεται τόσο γενική και αόριστη. Εάν το έχεις ζήσει, ξέρεις ότι κάθε φορά νιώθεις πως θα πεθάνεις ή πως θα πάθεις έμφραγμα.

Είναι πραγματικά τρομακτικό αλλά πέρα για πέρα αληθινό. Δεν λένε ψέματα τόσοι άνθρωποι που το ζουν κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο. Ή η φίλη σου στο διπλανό γραφείο.

Μπορείς να αντιδράσεις; Θα σου πρότεινα να ζητήσεις τη βοήθεια ενός ειδικού έτσι ώστε να βρεις την αιτία και να αντιμετωπίσεις άμεσα τις κρίσεις πανικού.

Εκείνη όμως τη δύσκολη στιγμή, μπορεί να σε βοηθήσουν τα παρακάτω:

1. Πάρε βαθιές αναπνοές. Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίζεις το στρες.

2. Ρίξε λίγο κρύο νερό στο πρόσωπό σου. Αυτό που βλέπεις να κάνουν στις παλιές ταινίες για να συνέλθει κάποιος; Ε, λετουργεί.

3. Κάνε μόνη σου ή ζήτα να σου κάνουν μασάζ στο κεφάλι.

4. Κουνήσου. Μην μένεις ακίνητη, παγωμένη. Με τις κινήσεις, διώχνεις τον φόβο.

5. Τρίψε τα χέρια σου για να ζεσταθούν ή πιάσε μια ζεστή κούπα τσάι.

6. Φάε λίγη μαύρη σοκολάτα. Η ζωή είναι καλύτερη με σοκολάτα, σίγουρα. Βασικά το μαγνήσιο που έχει η μαύρη σε βοηθά να χαλαρώσεις.

7. Πες μια προσευχή. Ακόμα κι αν δεν είσαι θρήσκα, θα σου προσφέρει γαλήνη.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη
allyou

Σας ενδιαφέρουν κι' αυτά...