Τα Σκόπια είναι ελληνικά

0

Και μετά καλά ξεμπερδέματα.

Μια θεώρηση του Μακεδονικού όχι μέσα από την ιστορία αλλά μέσα από τις αισθήσεις, την λογική και την καθημερινότητα να ‘ούμε

Νομίζετε ότι θα το άφηνα έτσιιι… Και δε θα μιλούσα για το Μακεδονικό να ‘ούμε έτσιιι…

Κούνια που σας κούναγε πουλάκια μου να ‘ούμε. Γιατί «ο κοκάκιας» είναι Μακεδόνας ρε. Από Μαυρολεύκη Δράμας ρε να ‘ούμε. Και τον καίει το θέμα να ‘ούμε.

Αλλά η στήλη, μπορεί να είναι λίγο ιδιαίτερη να ‘ούμε, αλλά όπως έχει αποδείξει και στο παρελθόν είναι πολύ ψαγμένη να ‘ούμε και θα προσπαθήσει και σήμερα να πει τα «σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη» να ‘ούμε.

Και σε όποιον αρέσει να ‘ούμε. Εδώ γεννήθηκε Η Δημοκρατία και ο Μέγας Αλέξανδρος να ‘ούμε και όποιος δε γουστάρει αλλάζει και σελίδα να ‘ούμε.

Πάμε από την αρχή…

Για πρώτη δόση, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ να ‘ούμε… Αυτό το ξέρουμε, το γνωρίζει όλος ο κόσμος και τώρα κάποιοι προβοκάτορες που παίζουν με τις λέξεις, και μου κάνουν τους ιστορικούς του χώρου και του χρόνου (και του κώλου…) να ‘ούμε, να πάρουν το αμάξι τους να πάνε στη Βεργίν, στην Αμφίπολη και στους Φιλλίπους και να δούνε τα μνημεία να ‘ούμε. Θα τους πληρώσω εγώ το εισητήριο να ξεστραβωθούνε να ‘ούμε.

Δηλαδή όλα αυτά τα μνημεία, ο τάφος του Φιλλίπου, ο τάφος της Αμφίπολης κτλπ που βρέθηκαν να ‘ούμε; Στην Κροατία; Στην Ελλάδα βρέθηκαν γιατί εδώ ζούσαν αυτοί «οι ανθρώποι» να ‘ούμε. Και τώρα λοιπόν… Αυτός ο άνθρωπος που πάει να πιει καφέ στην Αμφίπολη και να δει τη Βεργίνα ή να δει θέατρο στους Φιλλίπους, στον ίδιο τόπο πάει. Σχεδόν ίδια γλώσσα μιλάει, ο τόπος λέγεται Ελλάδα όπως και τότε και Μακεδονία με Ελληνικά στοιχεία όπως και τότε. Γιατί δε βρέθηκε ούτε ένα από αυτά στα Σκόπια να ‘ούμε;

Δηλαδή εντάξει ιστορία μπορεί να μην ξέρουμε, αλλά όχι ότι δε βλέπουμε να ‘ούμε. Θα μας πείτε και τυφλούς να ‘ούμε; Ή επειδή ξέρουμε τι βλέπουμε να ‘ούμε θα μας πείτε φασίστες ή εθνικιστές.

Το παιδί που έχεις μέσα στο σπίτι σου (κυρά μου), που το γέννησες εσύ και μένει μαζί σου, μπορώ εγώ να έρθω να πω ότι είναι δικό μου και δε το λένε Νίκο, όπως το βάφτισες, αλλά Νικολόφσκι; Εσύ που ξέρεις ότι είναι παιδί σου; Επειδή το γέννησες, το μεγάλωσες και μένει μαζί σου. Ε έτσι και οι Μακεδόνες εδώ γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στον τόπο που έζησε ο Μέγα Αλέξανδρος να ‘ούμε. Τι να κάνουμε; Να τους ξανά γεννήσουμε αλλού να ‘ούμε; Δυστηχώς δε γίνεται.

Και κάποιοι άλλοι μαλάκες και «ιστορικοί του κώλου» έχουν αρχίσει την αποσταθαροποίηση να ‘ούμε και αρχίζουν τα… «μα τότε δεν υπήρχαν Έλληνες, υπήρχαν φυλές… και ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ… να ‘ούμε…

Να με συγχωρνάνε οι αναγνώστες που βρίζω να ‘ούμε αλλά τα παίρνω κρανίο να ‘ούμε… Αγράμματος άνθρωπος είμαι, αλλά ξέρω να ‘ούμε τα βασικά να ‘ούμε

Τι γλώσσα μιλούσαν ρε όλοι αυτοί οι Σπαρτιάτες και οι Αθηναίοι ρε να ‘ούμε; Αραβικά; Αρχαία Ελληνικά δε μιλούσαν; Τώρα δηλαδή αν η Κρήτη γίνει ανεξάρτητο κράτος, θα πάψουν να θεωρούνται Έλληνες να ‘ούμε…

Τι θα πει Έλληνες; Δε σημαίνει Ελληνική φυλή να ‘ούμε…; Γιατί οι Κύπριοι που έχουν Ελληνικό εθνικό ύμνο και γλώσσα, δεν είναι Κυπριοι σαν κράτος αλλά Έλληνες σα φυλή να ‘ούμε…;

Όταν ο Αλέξανδρος να ‘ούμε μετά τον Γρανικό, έστειλε τις ασπίδες στην Αθήνα δώρο και έγραψε επάνω «εκ μέρους των Μακεδόνων και των υπόλοιπων Ελλήνων» αυτό τι σήμαινε να ‘ούμε; Ότι δεν ήταν Μακεδόνας; Ότι ήταν μόνο Έλληνας; Ή μήπως ότι θεωρούσε ότι ήταν και από τα δύο να ‘ούμε. Για σκεφτείτε εσείς λίγο οι διανοούμενοι και οι ψαγμένοι να ‘ούμε. Γιατί εμένα μου φαίνεται φως φανάρι να ‘ούμε.

Και αν δεν ήταν οι Μακεδόνες Έλληνες, γιατί ο Αλεξάνδρος φαγώθηκε να πείσει τους Ελλανοδίκες ότι είναι για να συμμετέχουν οι Μακεδόνες στους Ολυμπιακούς. Εκτός και αν κι οι Ολυμπιακοί δεν είναι Ελληνικοί να ‘ούμε. Μήπως είναι από τον Πύργο Ηλείας; Γιατί και ο Πύργος Ηλείας τότε ανεξάρτητο κράτος μπορεί να ήταν. Ξέρω εγώ; Θα μας το πείτε και αυτό σε λίγο να ‘ούμε.

Εγώ να ‘ούμε… Δε λέω αυτά που διάβασα να ‘ούμε… Λέω αυτά που βλέπω και βάζω και τη λογική μου λίγο να ‘ούμε. Ούτε ιστορικός είμαι, ούτε ακαδημαικός να ‘ούμε.

Από εκεί και πέρα δημοκρατία έχουμε και ο καθένας έχει δικαίωμα να βγει να διαδηλώσει να ‘ούμε και να στηρίξει την άποψη του. Καλά έκανε ο κόσμος και πήγε χθες στο συλλαλητήριο να ‘ούμε και φώναξε ότι εδώ ο κάποιος κόσμος πονάει επειδή αυτό το γαμημένο το όνομα «Μακεδονία» έχει Ελληνική ιστορία μέσα. Δε μπορώ να το χρησιμοποιώ και να λέω ό,τι θέλω να ‘ούμε…

Ούτε φοβάμαστε τους γύφτους, τις 800,000 να έρθουν να μας την πέσουν, ούτε τίποτα. Ζούμε στην Ελλάδα, γεννηθήκαμε στην Ελλάδα και όλα αυτά τα βλέπουμε κάθε μέρα να ‘ούμε.

Να λέω αλλά και να ξέρω και που στέκομαι να ‘ούμε.

Πάμε τώρα στην άλλη πλευρά να ‘ούμε. Και σας μιλάει ξανά λέω. Όχι σαχλό μάγκας ψαγμένος ιστορικός να ‘ούμε. Αλλά Ελληνάρας, «κοκάκιας», πολυταξιδεμένος να ‘ούμε… 8 φορές έχω πάει Σκόπια να ‘ούμε. Και έχω και πολλά φιλαράκια να ‘ούμε που βγαίνουμε και πίνουμε Σκοπιανές ρακές και ξίδια. Σαν τον «Μεγάλο Αλέξανδρο» με υποδέχονται να ‘ούμε και ποτέ δε ένοιωσα έχθρα να ‘ούμε.

Και όταν μετά από την 6η ρακί έρθει και καμιά κουβέντα για τιο όνομα μου λένε πολύ απλά…

«Χέστηκα εγώ για τον Μέγα Αλέξανδρο. Εμένα το όνομα μου με νοιάζει. Εγώ από τότε που γεννήθηκα «Μακεντόνσκι» με φωνάζουν και αυτό θέλω μόνο. Να πάνε στο διάολο τα αγάλματα και τα αεροδρόμια…»

Και ξέρετε κάτι να ‘ούμε. Έχει και ένα δίκιο να ‘ούμε. Αφού έτσι τον έλεγαν, τι θα πεί τώρα ότι δεν το λένε;

Άλλο τώρα αν οι μαλάκες οι πολιτικοί τα έκαναν όλα κουλουβάχατα να ‘ούμε και έπηξαν τον κόσμο στην προπαγάνδα και στη μαλακία και πάνε πάλι να βάλουν δύο λαούς να φαγωθούνε.

Αφού και μέσα στα Σκόπια υπάρχει κόμμα που στηρίζει ότι δεν προήλθαν από τον Μέγα Αλέξανδρο να ‘ούμε. Πόσοι είναι αυτοί που το στηρίζουν; 200, 300 , 400 χιλιάδες… 2 εκατομύρια είχαμε λένε εμείς στο συλλαλητήριο…

Και πόσοι μαλάκες είναι στην Ελλάδα που θέλουν πόλεμο με τα Σκόπια; Να σηκώσουν τα χέρια να τους μετρήσουμε στα δάχτυλα να ‘ούμε. Άλλο τι σκέφτονται και τι πιστεύουν οι δύο ολόκληροι λαοί και άλλο… δύο μετρημένοι μαλάκες.

Για να κλέισουμε να ‘ούμε. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ να ‘ούμε. Καλά έκανε ο κόσμος και βγήκε και το φώναξε για να δείξει ότι το θέμα δεν είναι μόνο το όνομα να ‘ούμε αλλά και τι αντιπροσωπεύει ΓΙΑ ΜΑΣ να ‘ούμε αυτό το όνομα.

Οι γείτονες θέλουν το όνομα ΑΛΛΑ ξέρουν καλά ότι δε θα έχουν την ιστορία να ‘ούμε.

Ας βρεθεί μια λύση να ‘ούμε να είναι ΟΛΟΙ ικανοιποιημένοι να ‘ούμε. Ας την βρούνε αυτοί που τα σκάτωσαν και κάναν δυο λαούς να μισιώνται πάλι.

Και αν δε βρεθεί λυση ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ να ‘ούμε. Γιατί μας έπιασε κώλο – πιλάλα να το λύσουμε τώρα. Ας πάει 40 -50 χρόνια μέχρι να βρεθεί η λύση που δε θα θίγει κανέναν και καμία ιστορία. Όταν λέει έχουν όλοι δίκιο, τότε δεν υπάρχει δίκιο.

Γιατί η Παλαιστίνη με το Ισραήλ, η η Κίνα με το Βιετνάμ η Βόρεια και Νότια Κορέα τα λύσαν ποτέ σ’ένα μήνα;

Και άσε τον καθένα να διαδηλώνει και να φωνάζει και να λέει. Δικάιωμα του είναι να ‘ούμε…

Και εμένα δικαίωμα μου είναι να κλείσω και να φωνάξω: «ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ»

Και μετά καλά ξεμπερδέματα.

THE COCK
kissmygrass
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top