Η γέννηση του «λαϊκού αυτοκινήτου»

0
το «λαϊκό αυτοκίνητο», γνωστότερο ως Volkswagen.

Ο Πόρσε ήταν καθηγητής, σχεδιαστής και μηχανικός αυτοκινούμενων μέσων. Οι πιο γνωστές εργασίες του είναι η συνδρομή του στη δημιουργία της Mercedes-Benz SSK και του Volkswagen Käfer, γνωστού στα ελληνικά σαν «Σκαθάρι».

Το πρώτο πρόγραμμα της εταιρείας ήταν η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου «της μάζας» που θα ήταν προσβάσιμο για αγορά από όλο τον λαό και το ονόμασε Volkswagen (αυτοκίνητο του λαού). Το πρόγραμμα αυτό το χρηματοδότησε ο Αδόλφος Χίτλερ. Στις 26 Φεβρουαρίου 1936, για τη μελλοντική μαζική παραγωγή του Volkswagen, ιδρύθηκε η εταιρεία Gesellschaft zur Vorbereitung des Volkswagen, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Volkswagen-Werke GmbH και ξεκίνησε να χτίζεται το μεγαλύτερο εργοστάσιο αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στην πραγματικότητα ξεκίνησε η δημιουργία μιας ολόκληρης πόλης, η οποία, εκτός από το εργοστάσιο, θα περιλάμβανε και οικισμούς για τους εργαζόμενους και όλες τις βοηθητικές εγκαταστάσεις. Η πόλη αυτή πήρε το όνομα Βόλφσμπουργκ (Wolrfsburg) και ακόμα και σήμερα είναι η έδρα της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen.

Το 1948 ο Φέρντιναντ Πόρσε πήρε τα ανταλλακτικά από το Volkswagen, τα βελτίωσε και με τη βοήθεια του Κομέντα δημιούργησαν το Roadster 356, που ήταν το πρώτο όχημα που έφερε το όνομα της εταιρείας Πόρσε. Το 1950 ο Φέρντιναντ ευτύχησε να δει το όνειρό του πραγματικότητα, με τη μαζική πλέον παραγωγή των οχημάτων Porsche.

Το 1951 πέθανε από εγκεφαλικό επεισόδιο. Το 1999 του δόθηκε, μετά θάνατον, το βραβείο του μηχανικού αυτοκινήτων του αιώνα. Το τελευταίο «σκαθάρι» βγήκε την 1.7.1974 μετά από 11.916.519 οχήματα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές, μέχρι το τέλος παραγωγής, το έτος 2003, κατασκευάστηκαν σε όλον τον κόσμο συνολικά 21.529.464 οχήματα αυτού του τύπου.

fosonline
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top