Οι 5 πιο εκνευριστικοί τύποι πελατών

0
συνεχίζουμε να απαντάμε με ευγένεια και χαμόγελο.

“Δούλεψε σε δουλειά που έχει να κάνει με εξυπηρέτηση πελατών κι έλα μετά να μου μιλήσεις για το μέσο όρο iq της χώρας!”.

Είναι γεγονός, πως οι δουλειές στις οποίες καλείσαι να επικοινωνήσεις με κόσμο, είναι δύσκολες. Μότο όπως “Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!” αναβοσβήνουν στο εσωτερικό του εγκεφάλου μας, κάθε φορά που κάποιος απ’ αυτούς που έχει έρθει για να τον εξυπηρετήσουμε, κάνει ότι περνάει απ’ το χέρι του για να κάνει τη ζωή μας… κόλαση! Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες και για… εργαζόμενους. Τα ποσοστά της ανεργίας χτυπάνε κόκκινο κι αυτό το γνωρίζουμε όλοι, κατά συνέπεια τα… γαλλικά που έρχονται πολλές φορές στην άκρη της γλώσσας μας, κάθε φορά που κάποιος πελάτης παίζει με τα νεύρα μας, τα καταπίνουμε αμάσητα κι αντ’ αυτών, συνεχίζουμε να απαντάμε με ευγένεια και χαμόγελο.

Είναι αλήθεια, πως οι άνθρωποι έχουν ανεξάντλητη φαντασία και ως πελάτες, μπορούν να εφεύρουν άπειρους τρόπους “βασανισμού” των υπαλλήλων, αν όμως ρωτήσεις άνθρωπο που έχει δουλέψει με κόσμο, θα σου πει πως υπάρχουν κάποια είδη πελατών που δεν υπάρχει περίπτωση να μην συναντήσεις.

1. Ο “Μια ματιά θα ρίξω!”

“Μπορώ να σας βοηθήσω;” ρωτάς με χαμόγελο. “Απλά κοιτάζω! Ευχαριστώ!” σου απαντάει και πολλές φορές ξέρεις πως αυτές οι 3 λέξεις, σε απλά ελληνικά σημαίνουν “Δεν έχω δουλειά να κάνω! Απλά χαζολογάω κι ΕΣΥ θα λιώσεις!”, γιατί αυτός που έχει έρθει να ρίξει μια ματιά, θα σε ρωτήσει για όλα όσα υπάρχουν στο μαγαζί, θα δοκιμάσει τα πάντα κι αφού σου κάνει τα νεύρα κρόσσια, θα φύγει χωρίς να αγοράσει τίποτα!

Αν θες να σκοτώσεις την ώρα σου, δεν μπορείς να βρεις κάτι άλλο να κάνεις;

2. Ο “Κάντε μου μια καλύτερη τιμή!”

Έχεις βάλει όλη σου την πειθώ, αγκαζαρισμένη με το καλύτερο χαμόγελό σου και καταφέρνεις να κλείσεις την πώληση και να φτάσετε στο ταμείο. Κι εκεί που πας να χτυπήσεις την απόδειξη, αρχίζει “Καμιά καλύτερη τιμή δεν θα μου κάνετε;”. “Κόβεις” λίγα κι ενώ ο δείκτης σου είναι πάνω στην ταμειακή, συνεχίζει “Αν δεν μου κόψετε απόδειξη;” ή “Όλοι κόβουν! Τόσα πράγματα πήρα!” ή “Είναι πολύ ακριβό! Στο τάδε μαγαζί, δίνουν το ίδιο στη μισή τιμή, με 15% έκπτωση σε επόμενη αγορά και ενάμισι κιλό φέτα Ηπείρου!”.

Αν σου φάνηκε ακριβό χρυσέ μου, γιατί το διάλεξες;

3. Ο “Αυτό δεν το έχετε;”

Θα μπει με υφάκι χιλίων Καρδιναλίων στο μαγαζί και θα σου ζητήσει ότι πιο άκυρο μπορείς να φανταστείς. Ρούχα θα πουλάτε, τηγάνια θα ψάχνει. Λουλούδια θα πουλάτε και θα γυρεύει παπούτσια. Εσώρουχα θα πουλάτε και θα σας την πει που δεν έχετε ζάντες αλουμινίου για το corsa!

Αν δεν σε τρολλάρει, παίζει να είναι κι επικίνδυνος! Μην τον ειρωνευτείς, θα σε δαγκώσει!

4. Ο “Δεν μου αρέσει τίποτα!”

Θα δει τα πάντα! Θα ελέγξει τις λεπτομέρειες απ’ το κάθε τι! Θα τα σκανάρει όλα προσεχτικά και φυσικά δεν θα πάρει τίποτα! Και δεν θα πάρει τίποτα, γιατί πολύ απλά όλα όσα έχετε είναι χάλια! Το μαύρο παντελόνι δεν θα είναι επαρκώς μαύρο, η κολόνια δεν θα είναι αρκετά μυρωδάτη και η κατσαρόλα δεν θα μαγειρεύει ωραία. (Τι θα πει πού το ξέρει ότι δεν μαγειρεύει ωραία; Το ξέρει! Τι θες τώρα;)

Προσπαθείς να τον κοροϊδέψεις και να του πουλήσεις σκάρτο πράμα. Το ξέρει. Δεν θ’ αλλάξει γνώμη ότι κι αν κάνεις! Απλά παραιτήσου απ’ την προσπάθεια!

5. Ο “Είσαι η δουλάρα μου! Κάνε μου αέρα!”

Για το τέλος άφησα τον αγαπημένο μου τύπο πελάτη. Είναι αυτός ο πελάτης, που θεωρεί πως επειδή η δουλειά σου είναι να τον εξυπηρετήσεις, θα πρέπει και να τον… υπηρετήσεις. Εσύ πρέπει να του λύσεις τα κορδόνια αν θες να δοκιμάσει παπούτσια, εσύ να του ξεκουμπώσεις το σουτιέν αν θες να δοκιμάσει σουτιέν, εσύ να του κάνεις αέρα με περιοδικό, αν θες να διαλέξει κλιματιστικό. Είσαι υποχρεωμένος! Αυτή δεν είναι η δουλειά σου;

Είναι ο πελάτης, είσαι ο υποτακτικός του. Τι δεν καταλαβαίνεις; (Χτύπα τον αλύπητα!)

Σίγουρα η παραπάνω λίστα, δεν περιλαμβάνει όλους τους τύπους εκνευριστικών πελατών. Σίγουρα λείπει ο “βρωμάω και ζέχνω” πελάτης, ο “θα μου κάτσεις για να ψωνίσω από σας” πελάτης, ο “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” πελάτης και πολλοί άλλοι. Fill in the gaps λοιπόν!

Της Κικής Γιοβανοπούλου
gynaikaeimai
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top