«ΜΙΚΡΟ, ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ Η ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΜΕ ΩΘΗΣΕ Η ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ»
Μπορεί να έχει τα πάντα στη ζωή του, ωστόσο αυτός επέλεξε να ακολουθήσει τον δρόμο της καρδιάς του, όσο επώδυνη κι αν είναι η διαδρομή. Ο γιος του βασιλιά των πετρελαίων στο Νησί της Αφροδίτης άφησε την ασφάλεια της οικογενειακής επιχείρησης για να κυνηγήσει το όνειρό του, το τραγούδι, σε μια εποχή μεγάλης αβεβαιότητας. Ο λόγος, για τον Ανδρόνικο Λευκαρίτη.
Ο Ανδρόνικος, γιος του Ακη Λευκαρίτη και ανιψιός του Μάριου Λευκαρίτη, αντιπροέδρου της ΟΥΕΦΑ, έκανε ήδη την πρώτη δισκογραφική δουλειά του με τον τίτλο «Προσεχώς» την οποία συνυπογράφουν τρεις πρωτομάστορες του ελληνικού τραγουδιού, ο Γιάννης Σπανός, ο Γιώργος Χατζηνάσιος και ο Κώστας Χατζής.
Εκτός από τον παραγωγό του δίσκου και μέντορά του Σταύρο Σιδερά και τον μαέστρο Γιώργο Παγιάτη, ο ίδιος στην επιλογή του αυτή θεωρεί σημαντική την παρότρυνση δύο κυριών: «Πολύ μικρό με άκουσε η Αννα Βίσση, με την οποία συνδεόμαστε οικογενειακά, και έδειξε ένα ενδιαφέρον. Δεν έχω παράπονο. Αργότερα, συναντήθηκα στην Κύπρο με τη Μαίρη Λίντα, η οποία με ώθησε να προχωρήσω».
Ο Ανδρόνικος Λευκαρίτης περικλείει μέσα του την ελπίδα μιας άλλης εποχής. «Παρά το μεγάλο έργο τους, οι κύριοι Σπανός, Χατζηνάσιος και Χατζής με προσέγγισαν πολύ ανθρώπινα και αυτό με δυνάμωσε στο ξεκίνημά μου. Το τραγούδι ήταν παιδικό μου όνειρο. Το είχα πάντα μέσα στο μυαλό μου ότι κάποια στιγμή θα το κάνω επάγγελμα» δήλωσε στην «Espresso της Κυριακής» ο τραγουδιστής.
Το βιογραφικό είναι πολύ πλούσιο. Σπούδασε στο Λονδίνο Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μarketing, παρακολούθησε μαθήματα κλασικού τραγουδιού, κλασικού πιάνου και υποκριτικής, φοίτησε σε δραματική σχολή μουσικό και κλασικό θέατρο, ενώ συνεχίζει ακόμα μαθήματα φωνητικής με τ [Στο πιάνο ο Γιώργος Χατζηνάσιος, που μαζί με τους Γιάννη Σπανό και Κώστα Χατζή υπογράφουν τον πρώτο δίσκο «Προσεχώς» του Ανδρόνικου Λευκαρίτη. ] τη δασκάλα του στην Κύπρο.
«Περίμενα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου και να εγκατασταθώ στην Αθήνα για να προχωρήσω στο τραγούδι. Γνωρίζω ότι οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι για όλα τα επαγγέλματα, πόσω μάλλον στον καλλιτεχνικό χώρο. Εύχομαι ο κόσμος να αγαπήσει τα κομμάτια και να δείξει εμπιστοσύνη στην πρώτη μου δουλειά».
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Ο Ανδρόνικος Λευκαρίτης άφησε τις επιχειρήσεις για να βαδίσει τον δικό του δρόμο, που γνωρίζει καλά ότι δεν είναι στρωμένος με ρόδα. «Δεν το βλέπω δύσκολο από την πλευρά τη δική μου, γιατί οποιαδήποτε στιγμή θέλω μπορώ να ασχοληθώ με τις οικογενειακές επιχειρήσεις».
Θυμάται τον εαυτό από παιδί να τραγουδάει και να αυτοσχεδιάζει: «Τραγουδούσα, όχι όμως μπροστά στον καθρέφτη. Δεν ήταν στατικό αυτό που έκανα και καθόλου στημένο».
1960 - 1970
Τα πρότυπά του πηγάζουν από τις δεκαετίες του ’60 και του ’70: «Μου άρεσε σαν άκουσμα αυτό το στιλ. Από συνθέτες ξεχώριζα πάντα τους κυρίους Γιάννη Σπανό, Γιώργο Χατζηνάσιο και Κώστα Χατζή, με τους οποίους είχα την τύχη να συνεργαστώ, αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί συνθέτες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που θαυμάζω.
Οσο για τα πρότυπά μου στο τραγούδι, ήταν οι Γιάννης Πάριος, Γιώργος Νταλάρας, Δήμητρα Γαλάνη. Αυτές οι φωνές και, το κυριότερο, το ρεπερτόριό τους. Σε συνδυασμό πάντα με την ξένη μουσική, με κύρια την αγάπη στη τζαζ και τη σόουλ μουσική. Στον Στίβι Γουόντερ, την Αρίθα Φράνκλιν κ.ά.».
Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
Οι γονείς του Ανδρόνικου δέχθηκαν την απόφασή του να γίνει τραγουδιστής, αφού προηγουμένως τον συμβούλεψαν να κάνει και άλλες σπουδές: «Δεν αντέδρασαν παράλογα, ούτε ξαφνιάστηκαν.
Ηξεραν ότι ο δρόμος μου με έβγαζε στο τραγούδι. Απλώς σαν γονείς, πιο λογικοί από μένα, στην ηλικία που ήμουν τότε δεν μου επέβαλαν αλλά με παρότρυναν να κάνω πρώτα μια διαφορετική σπουδή, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού χώρου ή τραγουδιού. Ολοκληρώνοντας μπορώ να πω ότι στέκονται ακόμα στο πλευρό μου και θα είναι εκεί όσο διάστημα θεωρείται αναγκαίο για να τους αποδείξω ότι υπάρχει μια λογική σκέψη.
Στην παρουσίαση του δίσκου μου ήταν χαρούμενοι, έχοντας βεβαίως το απαραίτητο άγχος μέχρι να δουν τις αντιδράσεις. Σαν γονείς μπορεί να ένιωσαν μια συγκίνηση».
Η παρουσίαση του CD του στην Κύπρο έκανε ιδιαίτερη αίσθηση, ενώ οι κριτικοί έφθασαν να πουν ότι «στη χροιά της φωνής του έχει κουρνιάσει ένα κομμάτι από το βελούδο μιας άλλης εποχής, όταν πραγματικά μεσουρανούσε το ωραίο ελληνικό τραγούδι». Μέσα στον Ιανουάριο θα γίνει live σε κλαμπ της πρωτεύουσας για το αθηναϊκό κοινό.
Ο ανερχόμενος τραγουδιστής δεν κρύβει την ανησυχία του για την κατάσταση που βιώνουμε: «Σίγουρα αντιλαμβάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό η Ελλάδα και ολόκληρος ο κόσμος αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα.
Αυτήν τη στιγμή τα ποσοστά ανεργίας έχουν φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, και αυτό το βλέπουμε σε όλους τους χώρους. Το τραγούδι ήταν ανέκαθεν αβέβαιη δουλειά και δεν εκπλήσσομαι γιατί δεν υπάρχουν σήμερα τόσες πολλές δουλειές».
madata
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.