Με 5.000 ευρώ παίρνεις άδεια ταξί ή φορτηγού

0

Ομόφωνα πέρασε από το υπουργικό συμβούλιο το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών Γιάννη Ραγκούση για την απελευθέρωση των ταξί αλλά και των φορτηγών από 1/1/2012. Ο κ. Ραγκούσης έφερε τέσσερις αλλαγές της τελευταίας στιγμής προκειμένου να καθησυχάσει τις ενστάσεις που διατύπωναν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Ταυτόχρονα, όμως, μείωσε σημαντικά το κόστος για την απόκτηση άδειας ταξί ή φορτηγού.

Σύμφωνα με τις αλλαγες:

Μειώνεται το παράβολο για την απόκτηση ταξί στις 5.000 ευρώ (όσο και για τα φορτηγά), από τις 15.000-45.000 ευρώ που προέβλεπε το προσχέδιο.

Εφόσον ιδιοκτήτης ταξί συνταξιοδοτηθει θα καταθέτει την άδεια του στο κράτος και το κράτος θα μπορεί να τη δώσει στο παιδί του εφόσον αυτό ενηλικιωθεί και τη ζητήσει.

Όπως τόνισε ο κ. Ραγκούσης μαζί με τον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο θα διαπραγματευτούν με την Τρόικα να υπάρξει αύξηση των αδειών ταξί κατά 30% για ολόκληρη τη χώρα, προκειμένου να δοθούν κατά προτεραιότητα στους ανέργους. Το πλαφόν στον αριθμό έκδοσης αδειών θα ανέρχεται στις 10.000 άδειες το πρώτο εξάμηνο ώστε να ακυρωθεί το επιχείρημα ότι θα υπάρξει «κορεσμός».

Στο υπουργείο Υποδομών εκτιμούν ότι εφόσον υπάρξει τέτοια ζήτηση η επένδυση θα ανέλθει στα 500 εκ ευρώ! Από εκεί και πέρα θα εξεταστεί εάν θα μπαίνει πλαφόν κάθε εξάμηνο από την επιστημονική επιτροπή.

Από την 1η Ιανουαρίου του 2012 απελευθερώνεται πλήρως και το επάγγελμα των φορτηγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας εξηγώντας σε δημοσιογράφους γιατί δεν είχε προχωρήσει ο ίδιος στην απελευθέρωση των φορτηγών υποστήριξε ότι στον ίδιο δεν είχε εκφράσει αντιρρήσεις η Τρόικα και ότι τώρα «προφανώς άλλαξε θέση η Τρόικα».

iefimerida
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top