η πανέμορφη και μεγαλοπρεπής φιγούρα
Διόλου αγαπητή στο εγχώριο κατεστημένο η Ειρήνη Παπά προτίμησε να κάνει καριέρα στο εξωτερικό
Η Ειρήνη Παπά θεωρείται σήμερα μία από τις πιο σημαντικές πρέσβειρες της ελληνικότητας στο εξωτερικό. Η καριέρα της ξεκίνησε στην Ελλάδα αλλά και η ίδια σύντομα αντιλήφθηκε ότι στη χώρα μας δεν θα είχε τύχη, καθώς δεν ήταν ιδιαίτερα αρεστή στο κατεστημένο.
Η αλήθεια είναι ότι η Παπά δεν ήταν συμβατή με την κρατούσα νοοτροπία της υποκριτικής στην Ελλάδα και εξαρχής είχε ένα έκκεντρο προσανατολισμό. Η εξωτεριή της εμφάνιση και οι δωρικές ερμηνείες τις άνοιξαν το δρόμο για μια διεθνή σταδιοδρομία. Η Παπά συμμετείχε σε μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές δίπλα σε γίγαντες σταρ του παγκόσμιου σινεμά. Οι ερμηνείες της στην αρχαία τραγωδία θεωρούνται πλέον σημείο αναφοράς.
Σύμφωνα με τον κριτικό Ρότζερ Ίμπερτ, είχε τρία «μειονεκτήματα» με πρώτο και σημαντικότερο, το ύψος της (ήταν 1.78) που έκανε πολλούς ηθοποιούς να αισθάνονται άβολα και να μην θέλουν να σταθούν δίπλα τους. Η ομορφιά της επίσης έκανε τις άλλες γυναίκες ηθοποιούς να την ανταγωνίζονται, συχνά με αθέμιτους τρόπους. Ένα ακόμα μειονέκτημα εντοπίζει ο Ίμπερτ στη «βαριά» πελοποννησιακή προφορά της. Από την άλλη ωστόσο ο Πορτογάλος σκηνοθέτης Μανοέλ Ντε Ολιβέιρα, είχε πει ότι η Ειρήνη Παπά είναι «η πανέμορφη και μεγαλοπρεπής φιγούρα που ενσαρκώνει τη γυναικεία ψυχή στη βαθύτερη έκφραση της και η εικόνα της Ελλάδας όλων των εποχών».
Η Ειρήνη Παπά θεωρείται σήμερα μία από τις πιο σημαντικές πρέσβειρες της ελληνικότητας στο εξωτερικό. Η καριέρα της ξεκίνησε στην Ελλάδα αλλά και η ίδια σύντομα αντιλήφθηκε ότι στη χώρα μας δεν θα είχε τύχη, καθώς δεν ήταν ιδιαίτερα αρεστή στο κατεστημένο.
Η αλήθεια είναι ότι η Παπά δεν ήταν συμβατή με την κρατούσα νοοτροπία της υποκριτικής στην Ελλάδα και εξαρχής είχε ένα έκκεντρο προσανατολισμό. Η εξωτεριή της εμφάνιση και οι δωρικές ερμηνείες τις άνοιξαν το δρόμο για μια διεθνή σταδιοδρομία. Η Παπά συμμετείχε σε μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές δίπλα σε γίγαντες σταρ του παγκόσμιου σινεμά. Οι ερμηνείες της στην αρχαία τραγωδία θεωρούνται πλέον σημείο αναφοράς.
Σύμφωνα με τον κριτικό Ρότζερ Ίμπερτ, είχε τρία «μειονεκτήματα» με πρώτο και σημαντικότερο, το ύψος της (ήταν 1.78) που έκανε πολλούς ηθοποιούς να αισθάνονται άβολα και να μην θέλουν να σταθούν δίπλα τους. Η ομορφιά της επίσης έκανε τις άλλες γυναίκες ηθοποιούς να την ανταγωνίζονται, συχνά με αθέμιτους τρόπους. Ένα ακόμα μειονέκτημα εντοπίζει ο Ίμπερτ στη «βαριά» πελοποννησιακή προφορά της. Από την άλλη ωστόσο ο Πορτογάλος σκηνοθέτης Μανοέλ Ντε Ολιβέιρα, είχε πει ότι η Ειρήνη Παπά είναι «η πανέμορφη και μεγαλοπρεπής φιγούρα που ενσαρκώνει τη γυναικεία ψυχή στη βαθύτερη έκφραση της και η εικόνα της Ελλάδας όλων των εποχών».
fosonline
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.