Στις 10 Μαρτίου του 1970 φεύγει από τη ζωή.
Γεννήθηκε στην Αθήνα την Πρωτοχρονιά του 1901. Ο πατέρας του εγκατέλειψε την οικογένεια όταν ήταν σε μικρή ηλικία με αποτέλεσμα από το Δημοτικό ακόμα να ξεκινήσει να εργάζεται με σκοπό να βοηθήσει οικονομικά τη μητέρα του.
Μία από τις δουλειές που έκανε ήταν στο θέατρο «Έντεν» ως βοηθός σκηνογράφου. Εκεί θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση -ανεπίσημα- το 1924 στην οπερέτα του Ν. Χατζηαποστόλου «Το κορίτσι της γειτονιάς», ύστερα από προτροπή των ηθοποιών του θεάτρου με τους οποίους σύχναζε σε ένα ταβερνάκι τα βράδια μετά το τέλος των παραστάσεων.
Η πρώτη του επίσημη εμφάνιση θα γίνει την ίδια χρονιά στον θίασο της Ελένης Ζαφειρίου και την παράσταση «Ερωτικές γκάφες».
Θα ακολουθήσουν πολλές οπερέτες και κωμωδίες έως το 1928, οπότε και ιδρύει τον δικό του θίασο και αφιερώνεται στην επιθεώρηση. Το 1960 αποτελεί σταθμό στην καριέρα του στο θέατρο, αφού θα συνεργαστεί με τους Νίκο Ρίζο, Γιάννη Γκιωνάκη, Τάκη Μηλιάδη και Ρένα Βλαχοπούλου στο θέατρο «Μετροπόλιταν» και το έργο του Γ. Γιαννακόπουλου «Κάθε καρυδιάς καρύδι», ενώ την επόμενη χρονιά θα δημιουργηθεί η θιασαρχική τριάδα Αυλωνίτης-Ρίζος-Βασιλειάδου που θα διατηρηθεί μέχρι το 1965 σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία μέσα από διάφορες κωμωδίες που παρουσίασε σε Ελλάδα και Γερμανία.
Το 1929 θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στον κινηματογράφο και την ταινία «Μαρία η Πενταγιώτισσα» του Αχιλλέα Μαδρά. Θα ακολουθήσουν συνολικά 80 ταινίες, με την τελευταία να είναι το «Η αριστοκράτισσα και ο αλήτης» το 1970. Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων θα χάσει τη ζωή του από καρδιακή προσβολή.
Μία από τις δουλειές που έκανε ήταν στο θέατρο «Έντεν» ως βοηθός σκηνογράφου. Εκεί θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση -ανεπίσημα- το 1924 στην οπερέτα του Ν. Χατζηαποστόλου «Το κορίτσι της γειτονιάς», ύστερα από προτροπή των ηθοποιών του θεάτρου με τους οποίους σύχναζε σε ένα ταβερνάκι τα βράδια μετά το τέλος των παραστάσεων.
Η πρώτη του επίσημη εμφάνιση θα γίνει την ίδια χρονιά στον θίασο της Ελένης Ζαφειρίου και την παράσταση «Ερωτικές γκάφες».
Θα ακολουθήσουν πολλές οπερέτες και κωμωδίες έως το 1928, οπότε και ιδρύει τον δικό του θίασο και αφιερώνεται στην επιθεώρηση. Το 1960 αποτελεί σταθμό στην καριέρα του στο θέατρο, αφού θα συνεργαστεί με τους Νίκο Ρίζο, Γιάννη Γκιωνάκη, Τάκη Μηλιάδη και Ρένα Βλαχοπούλου στο θέατρο «Μετροπόλιταν» και το έργο του Γ. Γιαννακόπουλου «Κάθε καρυδιάς καρύδι», ενώ την επόμενη χρονιά θα δημιουργηθεί η θιασαρχική τριάδα Αυλωνίτης-Ρίζος-Βασιλειάδου που θα διατηρηθεί μέχρι το 1965 σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία μέσα από διάφορες κωμωδίες που παρουσίασε σε Ελλάδα και Γερμανία.
Το 1929 θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στον κινηματογράφο και την ταινία «Μαρία η Πενταγιώτισσα» του Αχιλλέα Μαδρά. Θα ακολουθήσουν συνολικά 80 ταινίες, με την τελευταία να είναι το «Η αριστοκράτισσα και ο αλήτης» το 1970. Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων θα χάσει τη ζωή του από καρδιακή προσβολή.
fosonline
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.