Πείραμα: Δείξαμε σε έναν Σαλονικιό και έναν Αθηναίο 8 φαγητά και τους ζητήσαμε να μας πουν τι βλέπουν

0
Θεσσαλονίκη vs Αθήνα: ποιος έχει δίκιο στην ονομασία των φαγητών;

Θα το έχετε προφανώς ακούσει και εσείς ότι αν κάποιος πάει σε ένα σουβλατζίδικο στη Θεσσαλονίκη και ζητήσει ένα καλαμάκι θα πάρει (στην καλύτερη) ένα καλαμάκι για να πιει το φραπεδάκι του…

Επειδή είναι άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις και επειδή εμείς πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε (άκυρο, αυτό είναι του Λάλα), αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πείραμα λίγο μεγαλύτερο από εκείνο του CERN.

Ζητήσαμε από έναν Αθηναίο μπον-βιβέρ (Βαγγέλης Χαντζής) και έναν Σαλονικιό ζεν πρεμιέ (Δημήτρης Πετρίδης) να δουν με προσοχή 8 φωτογραφίες φαγητών και γλυκισμάτων και να μας πουν τι βλέπουν.
Θα θέλαμε πάρα πολύ να σας πούμε ότι το αποτέλεσμα θα σας εντυπωσιάσει, αλλά δεν έχουμε λόγο να βάλουμε εδώ το clickbait. Αν διαβάζετε τούτες τις αράδες σημαίνει ότι το κλικ σας μας το δώσατε έτσι και αλλιώς (δεν σας χάλασε). Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι το αποτέλεσμα του πειράματος δεν θα εντυπωσιάσει κανέναν. Δείτε και μόνοι σας…

Τι βλέπει ένας Αθηναίος και τι ένας Σαλονικιός


Αθηναίος: Πιτόγυρο

Σαλονικιός: Σάντουιτς με γύρο
Αθηναίος: Καλαμάκι κοτόπουλο

Σαλονικιός: Σουβλάκια
Αθηναίος: Τυρί

Σαλονικιός: Κασέρι, γκούντα
Αθηναίος: Ζαμπονοτυρόπιτα

Σαλονικιός: Ζαμπονοκασερόπιτα
Αθηναίος: Σαλάτα

Σαλονικιός: Αλοιφή
Αθηναίος: Τοστ

Σαλονικιός: Πατημένο σάντουιτς
Αθηναίος: Φέτα

Σαλονικιός: Τυρί
Αθηναίος: Κιμαδόπιτα

Σαλονικιός: Μπουγάτσα με κιμά


menshouse
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top