τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά σας.
Αν σας ζητούσαν να χαρακτηρίσετε τον εαυτό σας με μια πρόταση τι θα λέγατε; Θωρείτε τον εαυτό σας περισσότερο υποκινητή, βοηθό, ρομαντικό ή στοχαστή. Ανακαλύψτε τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά σας επιλέγοντας από τις παρακάτω 6 προτάσεις αυτή που σας χαρακτηρίζει περισσότερο.
1. «Τα κάνω όλα με το σωστό τρόπο»: Οι ‘αναμορφωτές’ είναι άνθρωποι που πιστεύουν ότι υπάρχει σωστό και λάθος και είναι αποφασισμένοι να μάθουν τον σωστό τρόπο. Θέλουν να μάθουν να τρώνε σωστά, να γυμνάζονται σωστά και να δουλεύουν σωστά. Το μόνο τους μειονέκτημα είναι ότι παρά το γεγονός ότι δεσμεύονται έχουν μειωμένη αντίληψη της συνολικής εικόνας των πραγμάτων.
2. «Πρέπει να βοηθάω τους άλλους»: Οι βοηθοί προσπαθούν με κάθε τους πράξη να πείσουν τους εαυτούς τους ότι προσπαθούν να κάνουν τη διαφορά σε αυτόν τον κόσμο. Θέλουν να έχουν ποιοτικές σχέσεις, ερωτικές ή φιλικές. Δυστυχώς μερικές φορές έχουν και οι ίδιοι την ανάγκη από βοήθεια, κάτι που ίσως δεν εκφράζουν λόγω ευγένειας και γενναιοδωρίας.
3. «Πρέπει να γίνω επιτυχημένος»: Οι ‘υποκινητές’ θέλουν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Εστιάζουν υπερβολικά στη δουλειά τους αλλά ο ενθουσιασμός τους ίσως τελικά τους οδηγήσει στην επιτυχία, τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική ζωή.
4. «Είμαι μοναδικός»: Οι ‘ρομαντικοί’ πιστεύουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο και ότι έχουν να προσφέρουν κάτι το μοναδικό. Είναι απεγνωσμένοι να βρουν ένα ‘πάθος’ και παρά το γεγονός ότι είναι υπερβολικά ιδεαλιστές, η ικανότητά τους να πιστεύουν σε μεγάλες ιδέες τους κάνει αξιοθαύμαστους.
5. «Θέλω να καταλάβω τον κόσμο»: Ο ‘στοχαστής’ θέλουν να καταλάβουν πως λειτουργούν τα πράγματα. Υπεραναλύουν συνέχεια και μερικές φορές μπορεί αν οδηγούνται σε λανθασμένα συμπεράσματα ή να ξεχνούν να απολαύσουν τα καλά της ζωής.
6. «Πρέπει να είμαι δυνατός»: Οι ‘αρχηγοί’ είναι συνήθως άνθρωποι που εστιάζουν στην καριέρα τους. Μπορούν να επηρεάζουν τους άλλους αλλά δύσκολα δέχονται οδηγίες.
1. «Τα κάνω όλα με το σωστό τρόπο»: Οι ‘αναμορφωτές’ είναι άνθρωποι που πιστεύουν ότι υπάρχει σωστό και λάθος και είναι αποφασισμένοι να μάθουν τον σωστό τρόπο. Θέλουν να μάθουν να τρώνε σωστά, να γυμνάζονται σωστά και να δουλεύουν σωστά. Το μόνο τους μειονέκτημα είναι ότι παρά το γεγονός ότι δεσμεύονται έχουν μειωμένη αντίληψη της συνολικής εικόνας των πραγμάτων.
2. «Πρέπει να βοηθάω τους άλλους»: Οι βοηθοί προσπαθούν με κάθε τους πράξη να πείσουν τους εαυτούς τους ότι προσπαθούν να κάνουν τη διαφορά σε αυτόν τον κόσμο. Θέλουν να έχουν ποιοτικές σχέσεις, ερωτικές ή φιλικές. Δυστυχώς μερικές φορές έχουν και οι ίδιοι την ανάγκη από βοήθεια, κάτι που ίσως δεν εκφράζουν λόγω ευγένειας και γενναιοδωρίας.
3. «Πρέπει να γίνω επιτυχημένος»: Οι ‘υποκινητές’ θέλουν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Εστιάζουν υπερβολικά στη δουλειά τους αλλά ο ενθουσιασμός τους ίσως τελικά τους οδηγήσει στην επιτυχία, τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική ζωή.
4. «Είμαι μοναδικός»: Οι ‘ρομαντικοί’ πιστεύουν ότι μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο και ότι έχουν να προσφέρουν κάτι το μοναδικό. Είναι απεγνωσμένοι να βρουν ένα ‘πάθος’ και παρά το γεγονός ότι είναι υπερβολικά ιδεαλιστές, η ικανότητά τους να πιστεύουν σε μεγάλες ιδέες τους κάνει αξιοθαύμαστους.
5. «Θέλω να καταλάβω τον κόσμο»: Ο ‘στοχαστής’ θέλουν να καταλάβουν πως λειτουργούν τα πράγματα. Υπεραναλύουν συνέχεια και μερικές φορές μπορεί αν οδηγούνται σε λανθασμένα συμπεράσματα ή να ξεχνούν να απολαύσουν τα καλά της ζωής.
6. «Πρέπει να είμαι δυνατός»: Οι ‘αρχηγοί’ είναι συνήθως άνθρωποι που εστιάζουν στην καριέρα τους. Μπορούν να επηρεάζουν τους άλλους αλλά δύσκολα δέχονται οδηγίες.
kathimerini
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.