Θύμα ρατσιμού, απομόνωσης και εμπαιγμού ο καθηγητής
Πρόκειται για είδηση που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Καθηγητής στην Πάτρα, εν ώρα μαθήματος, πήρε ένα χαρτοκόπτη και άρχισε -ενώπιον των μαθητών του!- να χαράσσει τις φλέβες του. Αυτό κυκλοφόρησε αρχικώς. Τώρα ο Σύλλογος Διδασκόντων δίνει μία νέα διάσταση στο θέμα.
Ειδικότερα, ο Σύλλογος Διδασκόντων του όγδοου Λυκείου Πατρών, αρκετά 24ωρα μετά το περιστατικό, δίνει -με ανακοίνωση του- μία εντελώς διαφορετική εικόνα για το γεγονός: "Ο καθηγητής στην Πάτρα δεν αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει μπροστά στους μαθητές", υποστηρίζουν χαρακτηριστικά οι συνάδελφοί του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Ο Σύλλογος των διδασκόντων του 8ου Γενικού Λυκείου Πατρών αναφερόμενος στο σοβαρό περιστατικό που έλαβε χώρα στο Σχολείο την περασμένη Πέμπτη 23-10-2014 κατά την 7η ώρα διδασκαλίας δηλώνει ότι:
1. Δεν υπήρξε απόπειρα αυτοκτονίας του συναδέλφου.
2. Δεν έκοψε τις φλέβες του.
3. Υπήρξε ελαφρύς αυτοτραυματισμός στην εξωτερική πλευρά του πήχη, ο οποίος αντιμετωπίστηκε με Hansaplast.
4. Δε ζητήθηκε ιατρική συνδρομή και ουδέποτε κλήθηκε ασθενοφόρο στο Σχολείο.
5. Ο συνάδελφος αποχώρησε από το Σχολείο με τη συνοδεία των οικείων του.
Ζητούμε την αποκατάσταση της αλήθειας και την επανόρθωσή της από την πλευρά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, όπως ο νόμος και η ηθική ορίζουν.
Ο Σύλλογος των διδασκόντων του 8ου ΓΕΛ Πατρών".
Υπενθυμίζεται ότι μετά το περιστατικό ο καθηγήτής αποπέμφθηκε από το σχολείο.
Γιατί χάραξε τις φλέβες του ο καθηγητής
Η Γιώτα Κοντογεωργοπούλου, με κείμενο της στο thebest.gr, δίνει τη δική της -διαφορετική- εκδοχή για τα γεγονότα.
Θύμα ρατσιμού, απομόνωσης και εμπαιγμού ο καθηγητής που χάραξε τις φλέβες του
Το κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και η πιο σημαντική είναι πάντα η αθέατη, αυτή που βρίσκεται με την πλάτη στο πάτωμα μετά το... στρίψιμο στον αέρα της επικαιρότητας.
Θύμα ρατσιστικής συμπεριφοράς και απομόνωσης όχι μόνο από τους μαθητές αλλά και από τους καθηγητές μαθαίνουμε ότι ήταν ο καθηγητής μέσης εκπαίδευσης που χάραξε τις φλέβες του στο Λύκειο της Πάτρας συγκλονίζοντας τα πανελλήνιο.
Τα παραπανίσια κιλά του τον είχαν καταστήσει πόλο εμπαιγμού από την πλευρά των μαθητών, όπως και η ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα του ενώ και οι συνάδελφοί του - πλην σπανίων εξαιρέσεων- τον είχαν απομονώσει και δεν του απηύθυναν καν το λόγο.
Ο καθηγητής ζούσε, λένε οι ίδιες πληροφορίες, κυριολεκτικά έναν εφιάλτη μέσα στην τάξη καθώς οι ήχοι που έβγαιναν από αυτήν όταν είχε μάθημα, ήταν ήχοι... τυμπάνων, γεγονός που δεν μπορούσε να διαχειριστεί αφού οι μαθητές την ώρα του μαθήματός του ήταν ανεξέλεγκτοι, με τον άγριο και θαρσύ τρόπο με τον οποίο τα παιδιά επιτίθενται όταν δουν αδυναμία.
Μάλιστα οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το γεγονός είχε προβληματίσει κάποιους καθηγητές στο προηγούμενο σχολείο στο οποίο δίδασκε και είχαν ζητήσει να ληφθούν μέτρα κάτι που είχε γίνει για κάποιο χρονικό διάστημα. Στο νέο σχολείο όμως επαναλήφθηκε το ίδιο εφιαλτικό σκηνικό για τον καθηγητή.
Την μέρα της απίστευτης αντίδρασής του, ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Τότε έστειλε κάποιον να του φέρει ένα χαρτοκόπτη και με αυτόν χάραξε τις φλέβες του, λέγοντας «Σας αρέσει τώρα;».
Μετά απο όλα αυτά, το σύστημα αποφάσισε και έληξε τους λογαριασμούς του, ξιπασμένο και ξετσίπωτο όπως πάντα: Ο καθηγητής θα παυθεί. Σύστημα και γονείς έλυσαν τα προβλήματά τους οι δε μαθητές μπορούν ανενόχλητοι- που λέει ο λόγος γιατί τέτοιες τραυματικές εικόνες τους χαράζουν για μια ζωή- να προχωρήσουν στο επόμενο... θύμα, θυματοποιώντας επί της ουσίας και τον ίδιο τους τον εαυτό σε ένα φαύλο κύκλο που ονομάζεται εκπαίδευση εν Ελλάδι
Το περιστατικό αυτό φέρνει στο φως την τεράστια γύμνια, τον επαρχιωτισμό, τον στρουθοκαμηλισμό και τις φοβικές καντήλες της παιδείας, δείχνει το ξεκούρδιστο ρολόι της και φωτίζει τις άθλιες συνθήκες εργασίας των καθηγητών και μαθητείας των μαθητών σε περιβάλλοντα ικανά να τους δημιουργήσουν πρόβλημα ακόμη και αν δεν έχουν.
Δεν είναι ο καθηγητής αυτός που πρέπει να παυθεί, έχουν άλλοι σειρά, με πρώτο και καλύτερο τον Υπουργό Παιδείας που προϊσταται αυτής της χάβρας στην οποία έχει μετατραπεί η σχολική διαδικασία.
Είναι άλλοι αυτοί που θα πρέπει να κληθούν να απολογηθούν όπως π.χ. η διεύθυνση του σχολείου που άφησε αυτή την κατάσταση να εξελιχθεί, που δεν μερίμνησε ώστε να ενημερωθεί η μέση εκπαίδευση προκειμένου ο εν λόγω καθηγητής να βρίσκεται σε ένα άλλο πόστο, σε κάποιο γραφείο ίσως, μακριά απο μια διαδικασία που ήταν τόσο επίπονη και τραυματική, όπως αποδείχθηκε.
Να τοποθετηθεί ας πούμε σε θέσεις στις οποίες βρίσκονται κάτι βολεμένοι αργόμισθοι που δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα, του λάχιστον προς το παρόν.
Δεν λήγουν οι λογαριασμοί μας πετώντας ανθρώπους στον κάλαθο των αχρήστων επειδή αρρώστησαν ίσως και από το ίδιο το νοσηρό σύστημα στο οποίο τους τοποθετήσαμε για να εργαστούν.
Η κοινωνία οφείλει να είναι στο πλευρό αυτού του καθηγητή και όχι απέναντί του αν θέλει κάποια στιγμή να εξυγιάνει την εκπαίδευση και να καθαρίσει τις ψυχές των μαθητών της.
Ειδικότερα, ο Σύλλογος Διδασκόντων του όγδοου Λυκείου Πατρών, αρκετά 24ωρα μετά το περιστατικό, δίνει -με ανακοίνωση του- μία εντελώς διαφορετική εικόνα για το γεγονός: "Ο καθηγητής στην Πάτρα δεν αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει μπροστά στους μαθητές", υποστηρίζουν χαρακτηριστικά οι συνάδελφοί του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Ο Σύλλογος των διδασκόντων του 8ου Γενικού Λυκείου Πατρών αναφερόμενος στο σοβαρό περιστατικό που έλαβε χώρα στο Σχολείο την περασμένη Πέμπτη 23-10-2014 κατά την 7η ώρα διδασκαλίας δηλώνει ότι:
1. Δεν υπήρξε απόπειρα αυτοκτονίας του συναδέλφου.
2. Δεν έκοψε τις φλέβες του.
3. Υπήρξε ελαφρύς αυτοτραυματισμός στην εξωτερική πλευρά του πήχη, ο οποίος αντιμετωπίστηκε με Hansaplast.
4. Δε ζητήθηκε ιατρική συνδρομή και ουδέποτε κλήθηκε ασθενοφόρο στο Σχολείο.
5. Ο συνάδελφος αποχώρησε από το Σχολείο με τη συνοδεία των οικείων του.
Ζητούμε την αποκατάσταση της αλήθειας και την επανόρθωσή της από την πλευρά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, όπως ο νόμος και η ηθική ορίζουν.
Ο Σύλλογος των διδασκόντων του 8ου ΓΕΛ Πατρών".
Υπενθυμίζεται ότι μετά το περιστατικό ο καθηγήτής αποπέμφθηκε από το σχολείο.
Γιατί χάραξε τις φλέβες του ο καθηγητής
Η Γιώτα Κοντογεωργοπούλου, με κείμενο της στο thebest.gr, δίνει τη δική της -διαφορετική- εκδοχή για τα γεγονότα.
Θύμα ρατσιμού, απομόνωσης και εμπαιγμού ο καθηγητής που χάραξε τις φλέβες του
Το κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και η πιο σημαντική είναι πάντα η αθέατη, αυτή που βρίσκεται με την πλάτη στο πάτωμα μετά το... στρίψιμο στον αέρα της επικαιρότητας.
Θύμα ρατσιστικής συμπεριφοράς και απομόνωσης όχι μόνο από τους μαθητές αλλά και από τους καθηγητές μαθαίνουμε ότι ήταν ο καθηγητής μέσης εκπαίδευσης που χάραξε τις φλέβες του στο Λύκειο της Πάτρας συγκλονίζοντας τα πανελλήνιο.
Τα παραπανίσια κιλά του τον είχαν καταστήσει πόλο εμπαιγμού από την πλευρά των μαθητών, όπως και η ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα του ενώ και οι συνάδελφοί του - πλην σπανίων εξαιρέσεων- τον είχαν απομονώσει και δεν του απηύθυναν καν το λόγο.
Ο καθηγητής ζούσε, λένε οι ίδιες πληροφορίες, κυριολεκτικά έναν εφιάλτη μέσα στην τάξη καθώς οι ήχοι που έβγαιναν από αυτήν όταν είχε μάθημα, ήταν ήχοι... τυμπάνων, γεγονός που δεν μπορούσε να διαχειριστεί αφού οι μαθητές την ώρα του μαθήματός του ήταν ανεξέλεγκτοι, με τον άγριο και θαρσύ τρόπο με τον οποίο τα παιδιά επιτίθενται όταν δουν αδυναμία.
Μάλιστα οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το γεγονός είχε προβληματίσει κάποιους καθηγητές στο προηγούμενο σχολείο στο οποίο δίδασκε και είχαν ζητήσει να ληφθούν μέτρα κάτι που είχε γίνει για κάποιο χρονικό διάστημα. Στο νέο σχολείο όμως επαναλήφθηκε το ίδιο εφιαλτικό σκηνικό για τον καθηγητή.
Την μέρα της απίστευτης αντίδρασής του, ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Τότε έστειλε κάποιον να του φέρει ένα χαρτοκόπτη και με αυτόν χάραξε τις φλέβες του, λέγοντας «Σας αρέσει τώρα;».
Μετά απο όλα αυτά, το σύστημα αποφάσισε και έληξε τους λογαριασμούς του, ξιπασμένο και ξετσίπωτο όπως πάντα: Ο καθηγητής θα παυθεί. Σύστημα και γονείς έλυσαν τα προβλήματά τους οι δε μαθητές μπορούν ανενόχλητοι- που λέει ο λόγος γιατί τέτοιες τραυματικές εικόνες τους χαράζουν για μια ζωή- να προχωρήσουν στο επόμενο... θύμα, θυματοποιώντας επί της ουσίας και τον ίδιο τους τον εαυτό σε ένα φαύλο κύκλο που ονομάζεται εκπαίδευση εν Ελλάδι
Το περιστατικό αυτό φέρνει στο φως την τεράστια γύμνια, τον επαρχιωτισμό, τον στρουθοκαμηλισμό και τις φοβικές καντήλες της παιδείας, δείχνει το ξεκούρδιστο ρολόι της και φωτίζει τις άθλιες συνθήκες εργασίας των καθηγητών και μαθητείας των μαθητών σε περιβάλλοντα ικανά να τους δημιουργήσουν πρόβλημα ακόμη και αν δεν έχουν.
Δεν είναι ο καθηγητής αυτός που πρέπει να παυθεί, έχουν άλλοι σειρά, με πρώτο και καλύτερο τον Υπουργό Παιδείας που προϊσταται αυτής της χάβρας στην οποία έχει μετατραπεί η σχολική διαδικασία.
Είναι άλλοι αυτοί που θα πρέπει να κληθούν να απολογηθούν όπως π.χ. η διεύθυνση του σχολείου που άφησε αυτή την κατάσταση να εξελιχθεί, που δεν μερίμνησε ώστε να ενημερωθεί η μέση εκπαίδευση προκειμένου ο εν λόγω καθηγητής να βρίσκεται σε ένα άλλο πόστο, σε κάποιο γραφείο ίσως, μακριά απο μια διαδικασία που ήταν τόσο επίπονη και τραυματική, όπως αποδείχθηκε.
Να τοποθετηθεί ας πούμε σε θέσεις στις οποίες βρίσκονται κάτι βολεμένοι αργόμισθοι που δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα, του λάχιστον προς το παρόν.
Δεν λήγουν οι λογαριασμοί μας πετώντας ανθρώπους στον κάλαθο των αχρήστων επειδή αρρώστησαν ίσως και από το ίδιο το νοσηρό σύστημα στο οποίο τους τοποθετήσαμε για να εργαστούν.
Η κοινωνία οφείλει να είναι στο πλευρό αυτού του καθηγητή και όχι απέναντί του αν θέλει κάποια στιγμή να εξυγιάνει την εκπαίδευση και να καθαρίσει τις ψυχές των μαθητών της.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.