από το ξύπνημα μέχρι το βράδυ
Η Δευτέρα είναι για πολλούς η πιο δύσκολη μέρα της εβδομάδας: από το ξύπνημα μέχρι το βράδυ, μιας και είναι η μέρα που πρέπει ξανά να μπεις σε πρόγραμμα και στην καθημερινή ρουτίνα – πόσο μάλλον αν έχει προηγηθεί και ένα «δύσκολο» Σαββατοκύριακο.
Αλλά φαίνεται ότι πλέον προστέθηκε ακόμα ένας λόγος για να μισήσουν – οι γυναίκες κυρίως – τη Δευτέρα, μιας και σύμφωνα με έρευνα φαίνεται ότι είναι η μέρα της εβδομάδας που νιώθουμε πιο άσχημοι. Και σα να μην αρκεί αυτό, φαίνεται ότι το πόρισμα αυτό είναι κάτι που ήδη γνωρίζουν οι εταιρείες καλλυντικών που σπεύδουν να επωφεληθούν οικονομικά από τις ανασφάλειές μας.
Η έρευνα που έγινε από το γραφείο PDA που εδρεύει στο Λονδίνο, έδειξε πότε οι γυναίκες αισθάνονταν πιο ελκυστικές και πότε καθόλου – επομένως είναι πιο ευάλωτες στην αγορά καλλυντικών που θα αλλάξουν (έστω και προσωρινά) τη διάθεσή τους και θα τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.
Η εταιρεία ρώτησε γυναίκες, ηλικίας 18 ετών και άνω, πότε αισθάνονται πιο ευάλωτες ως προς την εμφάνισή τους, προκειμένου να καθορίσει την καλύτερη χρονική στιγμή για τη διαφήμιση καλλυντικών προϊόντων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 46% των γυναικών δήλωσαν ότι η Δευτέρα είναι η πιο... άσχημή τους ημέρα.
Ανάμεσα στους λόγους που προκαλούν αυτό το αίσθημα είναι το άγχος, η έλλειψη κινήτρων για το οτιδήποτε, αλλά και οι συνέπειες του Σαββατοκύριακου που είναι εμφανείς στο πρόσωπο. Η έκθεση έδειξε ότι οι γυναίκες αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους την Πέμπτη, όταν δηλαδή η εργάσιμη εβδομάδα πλησιάζει στο τέλος της και το Σαββατοκύριακο είναι κοντά.
Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν λειτουργούν αμφίδρομα. Αν και μερικές φορές η καλύτερη στιγμή για μια εταιρεία να αποκτήσει έναν νέο πελάτη είναι ότι αισθάνεται άσχημα και θα θελήσει να «ανέβει», ωστόσο υπάρχουν και εκείνοι που είναι πιο ανοιχτοί σε αγορές όταν αισθάνονται ευτυχείς και γεμάτοι αυτοπεποίθηση.
Σύμφωνα με ειδικούς του μάρκετινγκ στο PDA, τα αποτελέσματα είναι αυτά που κατευθύνουν τελικά στο πότε μπορούν να «ποντάρουν» στο διαφημιστικό τους κομμάτι, χρησιμοποιώντας αυτό που αποκαλούν«ενθαρρυντική/ ενδυναμωτική» στρατηγική δέσμευση.
Η Δευτέρα είναι η κατάλληλη ημέρα για να αγοράσει κάποιος καλλυντικά που θα τον κάνουν να νιώσει ξανά όμορφα, οπότε τα διαφημιστικά μηνύματα πρέπει να εστιάζουν στην έξυπνη και άμεση «ομορφιά» που θα το κάνει όλα όπως πρώτα.
Στο άλλο άκρο της κλίμακας αυτοεκτίμησης, η PDA λέει ότι η Πέμπτη προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες για μηνύματα μάρκετινγκ και διαφημίσεις σχετικές με το ντύσιμο του Σαββατοκύριακου, αλλά και το shopping therapy.
madata
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.