Νεκρός βρέθηκε ο σχεδιαστής μόδας Μιχάλης Ασλάνης

0

Οι πρώτες ενδείξεις «μιλούν» για αυτοκτονία

Νεκρός βρέθηκε σύμφωνα με πληροφορίες ο γνωστός σχεδιαστής μόδας Μιχάλης Ασλάνης 63 ετών στο Κολωνάκι.
Άνδρες του Αστυνομικού Τμήματος Συντάγματος έχουν φτάσει στο Κολωνάκι όπου διέμενε, μετά από τηλεφώνημα που δέχθηκαν.


Πριν από λίγες ημέρες είχε γίνει γνωστό πως είχε πέσει θύμα απάτης από δύο γυναίκες που διαχειρίζονταν τα οικονομικά του και οι οποίες εξαφανίστηκαν, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

«Είμαι 63 ετών και αντί να ξεκουράζομαι ή να έχω κάποια σύνταξη, περνάω πολύ δύσκολα και ταλαιπωρούμαι. Δεν μπορώ να διανοηθώ το μέγεθος της απατεωνιάς. Με την κρίση άρχισα ένα-ένα να τα μαθαίνω. Μου έλεγαν όλοι "πρόσεχε τους αλλοδαπούς", αλλά κι εγώ είμαι Μικρασιάτης, από οικογένεια προσφύγων, δεν έδινα σημασία κι έλεγα "γιατί να μη βοηθήσω;" Αλλά πού να το φανταζόμουν...» έλεγε πριν λίγο καιρό ο ίδιος.

Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν πως για τις 18 Οκτωβρίου είχε προγραμματιστεί εκδήλωση για τα 40 χρόνια στο χώρο της μόδας του Μ.Ασλάνη. Από την Κυριακή ωστόσο είχαν χαθεί τα ίχνη του καθώς τον αναζητούσαν συνεργάτες του στα κινητά τηλέφωνα που είχε.

Την Τρίτη δημοσιογράφοι επιχείρησαν να συνομιλήσουν μαζί του εν όψει της εκδήλωσης χωρίς πάλι αποτέλεσμα και απευθύνθηκαν στην υπεύθυνη του ατελιέ του η οποία το μεσημέρι της Τετάρτης μαζί με άλλες δυο υπαλλήλους του πήγαν στο διαμέρισμα του και τον βρήκαν νεκρό στο υπνοδωμάτιο ενώ δίπλα του υπήρχαν φάρμακα.

Επίσης στον ίδιο χώρο βρέθηκαν ιδιόχειρα σημειώματα στα οποία ο σχεδιαστής είχε γράψει για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε, για την πορεία του στο χώρο της μόδας, για το πως είχε περάσει το καλοκαίρι κ.α.

Πρόσφατα ο Μιχάλης Ασλάνης δήλωσε, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πως τον είχαν καταστρέψει οικονομικά δυο γυναίκες. Η μία κοπέλα, με καταγωγή από την Αλβανία, είχε πολύ στενή σχέση μαζί του. Ήταν εκείνος που τη βοήθησε να σπουδάσει, ενώ μετά το τέλος των σπουδών της στη Λογιστική, την προσέλαβε στην επιχείρησή του. Η δεύτερη γυναίκα ήταν από την Πάτρα και δούλευε πολλά χρόνια στον οίκο μόδας.


«Τους έδινα χρήματα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που είχα στο ΙΚΑ, στην Εφορία και στις διάφορες τράπεζες. Εκείνες όμως ούτε τακτοποιούσαν τις εκκρεμότητες, ούτε έκαναν αποδόσεις ΦΠΑ. Κρατούσαν τα χρήματα για τον εαυτό τους, με αποτέλεσμα να μαζεύονται χρωστούμενα, τα οποία εγώ όμως δε γνώριζα. Κάποια στιγμή ήρθε ένας φίλος μου, ο Γιώργος που είναι λογιστής και με ταρακούνησε. Αν το είχε κάνει πιο νωρίς, ίσως είχα μπορέσει να σωθώ», δήλωσε ο ίδιος, περιγράφοντας την κατάστασή του.

Όπως αναφέρονταν στα δημοσιεύματα οι δύο γυναίκες είχαν ενοικιάσει διαμέρισμα και πουλούσαν ρούχα του, που έκλεβαν από το ατελιέ του, σε τιμές χονδρικής, χωρίς να γνωρίζει τίποτα. «Όλα αυτά τα καταγγέλλω για να μην βρεθεί στον δρόμο τους και άλλος ανυποψίαστος άνθρωπος και τραβήξει αυτά που τράβηξα εγώ. Είναι απατεώνισσες ολκής. Την πάτησα πολύ άσχημα. Εγώ ήμουν καλός σχεδιαστής, δεν είχα ικανότητες εμπόρου και οικονομολόγου. Έκλεβαν ασύστολα, μου κατέστρεψαν τόσα χρόνια δουλειάς».

«Αν και έφυγαν μόνες τους, τώρα λαμβάνω και περίεργα τηλεφωνήματα από δικηγόρους τους, επειδή ζητούν αποζημίωση και από πάνω» έλεγε ο σχεδιαστής και συμπλήρωσε πως «ανησυχώ πλέον και για την ίδια μου την ζωή, νομίζω ότι έχω μπλέξει, είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Μιλάω με τους δικηγόρους μου για να δούμε τι θα κάνουμε και πως θα βρεθεί μία λύση».


Ποιος ήταν ο Μιχάλης Ασλάνης

ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΛΑΜΨΗ
Ένας από τους πιο αγαπητούς ανθρώπους στο χώρο της ελληνικής μόδας, με πολλές διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ο Μιχάλης Ασλάνης θεωρούνταν επί πολλά χρόνια ο εθνικός σχεδιαστής της Ελλάδας

Με καταγωγή από τη Μικρά Ασία, ο Μιχάλης Ασλάνης γεννήθηκε στην Χαλκίδα, από όπου έφυγε σε μικρή ηλικία για την Αθήνα.

Εκεί σπούδασε στη σχολή ΒΑΚΑΛΟ διακόσμηση, γραφικές τέχνες, ιστορία τέχνης και θεάτρου, στο πλάι σπουδαίων καθηγητών, όπως οι ζωγράφοι Τέτσης, Μοσχίδης, Γούναρης, Πρέκα και Βακαλό, για να τον κερδίσει τελικά ο κόσμος της μόδας.


Ξεκίνησε την καριέρα του το 1974 τελείως αυτοδημιούργητος. Οι δημιουργίες του πόζαραν σε όλα σχεδόν τα εξώφυλλα των τότε ελληνικών περιοδικών και κέρδισαν τις καλύτερες κριτικές χάρη στις πετυχημένες και πολύ έθνικ επιρροές τους.

Γρήγορα η δουλειά του πέρασε τα σύνορα της Ελλάδας με ατομικές ή ομαδικές επιδείξεις μαζί με σημαντικούς ξένους σχεδιαστές στο Παρίσι, το Μονακό, τη Μόσχα, την Κωνσταντινούπολη, την Κύπρο, το Μιλάνο, την Ρώμη, το Μπάρι, τον Καναδά.

Στο Παρίσι αντιπροσώπευσε την Ελλάδα στο μεγάλο show, στην Avenue FOS, όπου συμμετείχαν οι καλύτεροι σχεδιαστές από όλο τον κόσμο, για τον εορτασμό των 25 χρόνων του Γαλλικού Pret a Porter.


Η έγκυρη και μεγάλης κυκλοφορίας γαλλική εφημερίδα «Liberation» παρουσίασε την εμπνευσμένη από το Βυζάντιο collection του, στη μεγάλη έκθεση μόδας IGEDO στο Dusseldorf, αποσπώντας τα πιο κολακευτικά σχόλια όλου του διεθνούς τύπου, ταυτόχρονα με τα εκτενή αποσπάσματα του CNN.


Προσκεκλημένος του Δημάρχου της Φρανκφούρτης, παρουσίασε και εκεί τις μοναδικές του δημιουργίες, πλημμυρισμένες από Ελλάδα. Προσκεκλημένος της Πριγκίπισσας Καρολίνας του Μοναχό, συμμετείχε σε φιλανθρωπικό gala για τον Ερυθρό Σταυρό, παρουσιάζοντας και εκεί τη δουλειά του μαζί με παγκοσμίου φήμης σχεδιαστές.


Στο Μπάρι της Ιταλίας του απονεμήθηκε το χρυσό κλειδί της πόλης, ενώ την collection του μετέδωσε απευθείας το γνωστό τηλεοπτικό κανάλι RAI. Προσκεκλημένος του Τουρκικού Υπουργείου Πολιτισμού παρουσίασε την collection του στην Κωνσταντινούπολη και στην Aγκυρα.

Σχεδίασε τα ρούχα για τους υπαλλήλους του Αττικό Μετρό και του αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος».


Εκτός από ρούχα, ο σχεδιαστής συνεργάστηκε με μεγάλες εξαγωγικές μονάδες που πωλούν στην ελληνική και ξένη αγορά είδη σπιτιού, αξεσουάρ μπάνιου, ομπρέλες, εσώρουχα, αντρικά και παιδικά ρούχα με την υπογραφή του.



Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top