Η ιστορία της Volkswagen

0

θα μπορεί να αγοραστεί από όλους τους Γερμανούς εργάτες και πολίτες της χώρας

Το πρώτο μοντέλο αυτοκινήτου της Volkswagen, κατασκευάστηκε από τον μηχανικό Ferdinard Porsche, ιδρυτή της μετέπειτα  Porsche
.
Ήταν αρχές του 1930, όταν ο Αδόλφος Χίτλερ ήθελε να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορεί να αγοραστεί από όλους τους Γερμανούς εργάτες και πολίτες της χώρας. 

Ένα εγχείρημα, το οποίο ανατέθηκε στον κορυφαίο μηχανικό της εποχής, στον  Φερδινάνδο Πόρσε . Ο Ferdinard παρουσίασε το πρώτο αυτοκίνητο το 1938, που δεν ήταν άλλο από το θρυλικό «Σκαραβαίο».

Ο Χίτλερ είχε θέσει στον Porsche τρεις απαιτήσεις τις οποίες έπρεπε να καλύπτει το αυτοκίνητο:
1. Να μπορεί να μεταφέρει δυο ενήλικες και τρία παιδιά.
2. Να μπορεί να πιάσει την ταχύτητα των 100 km/h.
3. Να μην κάνει πάνω από 1000 Γερμανικά μάρκα εποχής (τόσο κόστιζε περίπου μια μοτοσικλέτα), ώστε να μπορούν να το αποκτήσουν όλοι. Για τον τελευταίο λόγο άλλωστε, επέλεξε το όνομα VOLKSWAGEN (σε μετάφραση: Το αυτοκίνητο του λαού).

Δίπλα από το εργοστάσιο παραγωγής μάλιστα, χτίστηκε μια ολόκληρη πόλη για την διαμονή των εργατών, το σημερινό Wolfsburg. Ο «Σκαραβαίος», σημείωσε τεράστια επιτυχία, όχι μόνο εκείνα τα χρόνια, αλλά μέχρι και τις αρχές του 21ου αιώνα (2003), όπου αντικαταστάθηκε με νέο μοντέλο. Τα νούμερα πωλήσεων του είναι εντυπωσιακά: 21.000.000 εκατομμύρια πωλήσεις σε 70 χρόνια ιστορίας, με το βασικό σχήμα του αυτοκινήτου να παραμένει αναλλοίωτο.

Η Volkswagen, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί η πιο πετυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, καθώς λόγω της μεγάλης της εμπορικής επιτυχίας, έχει καταφέρει να εξαγοράσει πολλές γνωστές εταιρίες παραγωγής αυτοκινήτων: Audi (Γερμανία), Bentley (Μεγάλη Βρετανία), Bugatti (Γαλλία), Lamborrghini (Ιταλία), Seat (Ισπανία), Scania (Σουηδία) και Skoda (Τσεχία).




matheallios
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top