Στον ρυθμό του και οι ξηροί καρποί
Ο PSY έγινε… φιστίκι Aιγίνης για λογαριασμό διαφημιστικού σποτ μεγάλης εταιρείας ξηρών καρπών.
Η διαφήμιση-παρωδία του δημοφιλέστερου βίντεο κλιπ με τις χορεύτριες και τον ίδιο να βγαίνουν μέσα από τα φιστίκια προβλήθηκε κατά το διάλειμμα του Super Bowl.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.