όπως και το χαρακτηριστικό χρώμα του ποτού
Ποιος μπορεί να καταπολεμήσει καλύτερα τις προλήψεις από μια σταρ διεθνούς ακτινοβολίας; Αυτό έρχεται στο μυαλό μας όταν είδαμε την Πενέλοπε Κρουζ να πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια του Campari προπαθώντας να μας αλλάξει ιδέα για το… γρουσούζικο 2013! Το γνωστό και δημοφιλές ποτό έπεισε την Ισπανίδα ντίβα να είναι η κεντρική φιγούρα του ημερολογίου του για την χρονιά που ξεκίνησε και το οποίο είναι αφιερωμένο στις προλήψεις που ισχύουν σ’ όλο τον κόσμο.
Στις 13 φωτογραφίες του ημερολογίου η λαμπερή Πενέλοπε φωτογραφίζεται με το… απαύγασμα των διεθνών προλήψεων: Σπασμένους καθρέφτες, μαύρες γάτες, ανοιχτές σκάλες. Ντυμένη στα κόκκινα (όπως και το χαρακτηριστικό χρώμα του ποτού) η ηθοποιός δίνει το στίγμα της, να μην επηρεάζεται η ζωή μας από τις προλήψεις και, κυρίως, να μην αισθανθούμε ότι το 2013 μπορεί να εξελιχθεί άσχημα για τον καθένα μας λόγω του… προληπτικού αριθμού 13. Το ημερολόγιο, άλλωστε, έχει τίτλο «Kiss Superstition Goodbye», που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει Αποχαιρέτα τις Προλήψεις.
Η ίδια η ηθοποιός δήλωσε ότι το θέμα με τις προλήψεις είναι πολύ ενδιαφέρον και προσπάθησε να δημιουργήσει έναν χαρακτήρα που απεικονίζει μια δυνατή και θετική συμπεριφορά, η οποία μπήκε στην καρδιά των προλήψεων και διάλυσε κάθε μύθο που συνδέεται μαζί τους, ώστε να προωθήσει την αυτοπεποίθηση που πρέπει να αισθάνεται ο καθένας μας.
flowmagazine
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.