Τι πρέπει να προσέχουν οι εκδρομείς των Χριστουγέννων;

0

Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να προσέξουμε

Παραμονή των Χριστουγέννων και όπως είναι φυσικό, το αυτοκίνητο θα αποτελέσει ένα από τα κυριότερα μέσα μετακίνησης των εκδρομέων. Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει να προσέξουμε.

Οι εκτιμήσεις των αρμοδίων αναφέρουν ότι, η έξοδος των εκδρομέων φέτος τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά θα είναι μειωμένη λόγω της οικονομικής ύφεσης. Ωστόσο, η «ιστορία» των προηγούμενων ετών έχει αποδείξει ότι, παρατηρούνται σταθερά υψηλά νούμερα τροχαίων ατυχημάτων το συγκεκριμένο διάστημα, ανεξάρτητα από τον όγκο των οχημάτων, κάτι που οφείλεται σε αρκετούς παράγοντες, αλλά κυρίως στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Για παράδειγμα, την αντίστοιχη περίοδο με πέρυσι (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά- Θεοφάνια), 33 συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους, 56 τραυματίστηκαν βαριά και 443 ήταν ελαφρά τραυματίες. Και για φέτος, η ηγεσία της Τροχαίας έχει προγραμματίσει αυξημένα μέτρα και αστυνόμευση σε όλη την Επικράτεια. Μεταξύ αυτών, θα εντάσσεται και η διάθεση επιπλέον ανθρώπινου δυναμικού και εξοπλισμού για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» παραβάσεων, που αποτελούν τις βασικότερες αιτίες, κυρίως των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων (όπως είναι η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, το αντικανονικό προσπέρασμα, η χρήση κινητών τηλεφώνων, η παραβίαση διαχωριστικών λωρίδων κ.λπ.).

Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο ότι, στις επόμενες ημέρες θα ταξιδέψουν αρκετοί από εμάς με το αυτοκίνητό τους, σας παρουσιάζουμε τα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου με τη μεγαλύτερη συχνότητα ατυχημάτων, αλλά και ορισμένες συμβουλές που μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα σημαντικές καθʼ οδόν.

Εδώ μπορείτε να βρείτε τον επικαιροποιημένο χάρτη της τροχαίας με τα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου.

Κεντρική Ελλάδα

Όσοι οδηγοί κινηθούν στο τμήμα Αθηνών-Θεσσαλονίκης, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις χιλιομετρικές θέσεις 13, 84, 140, 143, 185, 199, 209, 223, 269, 331, 447 και 502, σημεία που εμφανίζουν μια αρκετά υψηλή συχνότητα ατυχημάτων (σημειώστε ότι, όλο το τμήμα την Κοιλάδας των Τεμπών απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή). Φυσικά, ιδιαίτερα προσεκτικοί πρέπει να είναι και αυτοί που θα χρησιμοποιήσουν το τμήμα από τη Λαμία έως την Καλαμπάκα και το υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο.

Νομός Θεσσαλονίκης 

Η παλαιά Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης-Καβάλας «κρατά», σύμφωνα με τοπικούς παράγοντες, την πρωτιά στο νομό, όσον αφορά στα τροχαία ατυχήματα, καθώς διέρχεται μέσα από κατοικημένες περιοχές, έχοντας ως αποτέλεσμα- εκτός από τα τροχαία, να παρασύρονται και πολλοί πεζοί (ειδικά στο τμήμα από την Ρεντίνα έως την Ασπροβάλτα). Τέλος, σχετικά με την περιοχή της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την Τροχαία, ατυχήματα έχουν συμβεί και στο τμήμα Μουδανιών-Κασσανδρείας-Ποτίδαιας.

Δυτική Ελλάδα

Εν αναμονή της συνέχισης των εργασιών στη Ιονία Οδό που θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για τη Δυτική Ελλάδα, το υπάρχον Εθνικό Οδικό Δίκτυο συνεχίζει ακόμη και σήμερα να αποτελεί ένα από τα πιο επικίνδυνα τμήματα στη χώρα. Πιο αναλυτικά, τα σημεία που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής, ξεκινούν από το 6ο χλμ Αντιρρίου – Ιωαννίνων, έως το 10ο και συνεχίζονται από το 119ο έως και το 127ο. Ανάλογη προσοχή απαιτεί και το τμήμα από την περιοχή της Παναγιάς έως και το Χάνι Τερόβου (χιλιομετρικές θέσεις 183 – 196 χλμ), λόγω στενότητας του δρόμου.

Πελοπόννησος

Στην περιφέρεια της Πελοποννήσου, τα επικίνδυνα σημεία συνοψίζονται στα εξής τμήματα:

- Αθηνών – Κορίνθου από το 7ο χλμ. έως 110ο χλμ. και έπειτα στο 184ο χλμ.- Πατρών – Πύργου από το 38ο έως το 52,5ο χλμ.- Τρίπολης Καλαμάτας από το 151ο έως και το 157ο χλμ.- Πύργου – Κυπαρισσίας από το 56ο – 57ο χλμ.

autotriti
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top