O “πατέρας” των Παπαράτσι

0

Τότε που για να γίνεις σταρ δεν χρειαζόταν απλά να βάλεις μια…τούρτα στο κεφάλι σου ή να κυκλοφορήσεις χωρίς εσώρουχο, ο Daniel Angeli, ο επονομαζόμενος ως «πατέρας των παπαράτσι» χάρισε στην ανθρωπότητα εικόνες – ντοκουμέντα του πολιτισμού και της κοινωνίας του 20ου αιώνα.

Δείτε σπάνιες φωτογραφίες από θρυλικά ονόματα του ’60 και ’70, όπως η Εντίθ Πιάφ, ο Τσάρλι Τσάπλιν και ο Άλφρεντ Χίτσκοκ. Οι φωτογραφίες του, συνηθισμένες στιγμές ασυνήθιστων ανθρώπων, είναι έργα τέχνης.

Οι φωτογραφίες παρουσιάστηκαν στην έκθεση “Icons by Daniel Angeli” στο ξενοδοχείο Royal Monceau-Raffles στο Παρίσι τον φετινό Ιούνιο.

H Ελίζαμπεθ Τέιλορ στον σιδηροδρομικό σταθμό Gare de Lyon, Παρίσι 1971.

H Μπριτζίτ Μπαρντό και ο χωροφύλακας, Saint Tropez,1975.

Η τελευταία φωτογραφία του Τσάρλι Τσάπλιν. Vevey, Ελβετία, 1977.

Η Εντίθ Πιάφ σε στούντιο ηχογράφησης. Παρίσι 1963.

Η Κατρίν Ντενέβ στο πλατώ του “Manon”, Παρίσι 1968.

Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ με την γυναίκα του, Άλμα Ρεβίλ, Σεν Μόριτζ – Ελβετία, 1975.

Ο Πρίγκηπας Ρενιέ στο γιωτ του. Μονακό 1973.

Ο Τζιάνι Ανιέλι, o θρυλικός μεγιστάνας της Fiat, βουτά ανέμελος. Στο αριστοκρατικό Saint Jean Cap Ferrat, νότια Γαλλία, 1977.

Τζων Λένον και Γιόκο Όνο στο αεροδρόμιο Le Bourget , Παρίσι, 1969.

Ο Ζαν Πολ Μπελμποντό και η Λάουρα Αντονέλι στο φεστιβάλ των Καννών για την ταινία Stavisky, του Αλέν Ρενέ.

Ο Πωλ Νιούμαν στο Φεστιβάλ των Καννών, 1973.

Δεν χρειάζονται συστάσεις. Ο Ωνάσης στο γιωτ του. Μονακό, 1973.

Ο Daniel Angeli (δεξιά) με τον τραγουδιστή “Γάλλο Έλβις Πρίσλεϋ”, Johnny Hallyday

Πηγή

Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top