Τα μυστικά του Παρθενώνα

0

Μοιάζει εξαιρετικά αδύνατο , να μην μπορούν οι σύγχρονοι επιστήμονες , με τα μέσα , τις γνώσεις και τους υπολογιστές που διαθέτουν να χρειάζονται περισσότερα απο 30 χρόνια για να αντιληφθούν τον τρόπο που οι Αρχαίοι Ελληνες κατα την διάρκεια 9 μόλις ετών , δημιούργησαν το μνημείο πρότυπο, της απόλυτης αρμονίας και αισθητικής.

Μου προκαλεί θλίψη , τεράστια θλίψη , ότι όλη αυτή η ανάλυση , συζήτηση , παραγωγή , ανταλλαγή σκέψεων , δεν έχει αγγίξει τους σύγχρονους νεοέλληνες οι οποίοι , εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων , δεν έχουν επισκεφθεί ούτε μία φορά στην ζωή τους τον Παρθενώνα.

Είναι σχεδόν προδοσία να μην διδάσκονται τα παιδιά δεκαετίας τώρα στα σχολεία , την σημασία που έχει για τον σύγχρονο άνθρωπο , η φιλοσοφία , οι αξίες και το πνεύμα ενός λαού που έδωσε τις αφορμές στους επιστήμονες της ανθρωπότητας αιώνες μετά να δημιουργήσουν ανακαλύψεις.

Απο τα μαθηματικά και την ιατρική , έως την αστρονομία και την μεταφυσική πρωτοπόροι υπήρξαν μόνο οι Ελληνες .

Δείτε ένα εξαιρετικό απόσπασμα για το μεγάλο μυστήριο που κλήθηκαν να λύσουν οι σύγχρονοι επιστήμονες και που αφορά το μοντέλο αρμονίας στον κόσμο . ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Νανά Παλαιτσάκη


Πηγή

Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top