Γερμανοί επιχειρηματίες επισκέπτονται αυτές τις ημέρες τους νομούς της Πελοποννήσου καθώς προτίθενται να αναλάβουν την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, με τοπικές επιβατικές μεταφορές, εμπορευματικές μεταφορές και τουριστικούς - μουσειακούς συρμούς.
Μάλιστα οι εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας ενημέρωσαν ήδη τους δημάρχους Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα και Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, ενώ τις επόμενες ημέρες θα συναντηθούν και με τους δημάρχους των λοιπών δήμων που διέρχεται το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι δήμαρχοι στην Πελοπόννησο ακούν με ενδιαφέρον την πρόταση και εκφράζουν την άποψη ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οφείλει να εξετάσει τις προτάσεις και να προχωρήσει σε διαγωνιστικές διαδικασίες για την επαναλειτουργία της γραμμής, αφού υπάρχει ενδιαφέρον.
Η συγκεκριμένη πρόταση προς το υπουργείο ουσιαστικά ζητά να αναλάβει ολόκληρο το υπάρχον δίκτυο της Πελοποννήσου, συμπεριλαμβανομένων και των κτιρίων που ανήκουν σε αυτό και ειδικά τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, επί τη βάσει ενός χρησιδανείου με το ελληνικό κράτος, για τρία χρόνια, χωρίς να πληρώσει ενοίκιο για την χρήση των εγκαταστάσεων.
Παράλληλα ζητούν η συμφωνία ενοικίασης να επεκταθεί αυτομάτως για άλλα δώδεκα χρόνια, εάν η εταιρεία αποδειχθεί ικανή να παρέχει τις τελευταίες σιδηροδρομικές συνδέσεις που παρείχε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προ της αναστολής των δρομολογίων, κάνοντας χρήση κρατικής επιχορήγησης.
nooz
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.
Τα Μπουλούκια
Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.