Ενα χωριό γεμάτο... εκπτώσεις

0

Φθηνότερα από 35 έως 70% θα αγοράζουν τα επώνυμα ρούχα, παπούτσια και είδη σπιτιού οι καταναλωτές από το νέο εμπορικό κέντρο που θα ανοίξει τις πύλες του στις 2 Ιουνίου 2011. Το νέο
 εκπτωτικό χωριό, συνολικής έκτασης 21.000 τετραγωνικών μέτρων, είναι γεγονός.

Η Αθήνα και όλη η Ελλάδα θα αποκτήσουν το πρώτο McArthurGlen Designer Outlet Athens, που βρίσκεται σε απόσταση 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας και κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στα Σπάτα. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική, αφού θα είναι σε θέση να προσελκύσει μεγάλο αριθμό ξένων τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα.

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας McArthurGlen, κ. Γιάννης Κασιμάτης, ανακοίνωσε χθες ότι πρόκειται για μία επένδυση-μαμούθ και η συνολική της αξία έφθασε τα 100 εκατ. ευρώ. Ο κ.

Κασιμάτης αναφέρθηκε στη γραφειοκρατία που συνέβαλε στην καθυστέρηση του έργου, αλλά η κατάληξη είναι ότι το έργο ολοκληρώθηκε. Η επένδυση έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Bluehouse Development.

Ο κ. Κασιμάτης είπε ότι οι καταναλωτές θα αγοράζουν προϊόντα που θα έχουν τις υπογραφές κορυφαίων ονομάτων στον χώρο της μόδας, όπως και πολυτελή προϊόντα επώνυμων οίκων και είδη σπιτιού.

Στο εκπτωτικό χωριό θα εγκατασταθούν επώνυμες μάρκες, όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste και Golumbia.

Ο γενικός διευθυντής τόνισε ότι είναι η πρώτη επένδυση που πραγματοποιείται στη χώρα μας και μάλιστα στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική περίοδο. Στον νέο πολυχώρο του λιανεμπορίου θα εργασθούν 1.000 εργαζόμενοι, οι οποίοι θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής και γενικότερα της ελληνικής οικονομίας.

Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο ο συνολικός τζίρος να ανέλθει στα 100 εκατ. ευρώ τον πρώτο χρόνο λειτουργίας. Μέχρι σήμερα το ποσοστό των μισθώσεων έχει φτάσει στο 70% των εμπορικά εκμεταλλεύσιμων χώρων.

Το κέντρο θα λειτουργεί τις ώρες των πολυκαταστημάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική αγορά ένδυσης και υπόδησης «αγγίζει» τα 14 δισ. ευρώ τον χρόνο και το 50% του τζίρου γίνεται σε προϊόντα χαμηλού κόστους.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η παρουσία του νέου εκπτωτικού κέντρου θα φέρει νέα δεδομένα στην αγορά, ενώ ο ανταγωνισμός σχεδιάζει κινήσεις οι οποίες στοχεύουν στη συγκράτηση της πελατείας.

Η «ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ» ΤΗΣ McArthurGlen
Η McArthurGlen είναι ηγέτιδα στην ευρωπαϊκή αγορά των Designer Outlets, διαχειρίζεται 20 εκπτωτικά χωριά στην Ευρώπη. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις της Αθήνας θα δίνουν την αίσθηση της γειτονιάς. Θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ και 2.000 θέσεις στάθμευσης.

Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανέρχεται στο 18% σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ecostra 2010. Καταλαμβάνουν τον μεγαλύτερο χώρο, αφού η συνολική τους επιφάνεια ανέρχεται στα 500.000 τετραγωνικά μέτρα. Ο αριθμός των επισκεπτών ξεπερνά τα 75 εκατομμύρια τον χρόνο.

ethnos
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top