ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 20/5/2013 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ - ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

92
Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

92Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  1. Ανώνυμος20/5/13, 12:39 μ.μ.

    το αγγουρι φετος μπηκε βαθια!Εκει που πηγενες για 19 και 20 ελπιζεις να εχεις γραψει 12!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα θεματα ΔΕΝ ηταν βατα.. παιδια που ειχαν προετοιμαστει και 20 καθαρο παεριμενουν ενα 15 στην καλητερη των περιπτωσεων..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/5/13, 1:16 μ.μ.

    αντε και μου στο διαολο γελοιο και διεφθαρμενο συστημα,να πας να βαλεις στο παιδι σου αυτα τα τρισαθλια θεματα πουτανας γιε,ευκολο 20αρι για βιολογια και στα μαθηματικα να παρακαλαμε για ενα 12-15 ενω ανταγωνιζομαστε στο ιδιο 3 πεδιο α στα διαλα ρουφιανοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/5/13, 1:21 μ.μ.

    Και καλα τωρα τα θεματα αυτα ηταν για να γραψουμε καλα..Δηλαδη την επομενη Δευτερα τι να περιμενουμε που γραφουμε Μαθηματικα Κατ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/5/13, 1:40 μ.μ.

    Εγω που εγραψα φυσικη ηταν παρα πολυ ευκολη περιμενα πολυ χειροτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/5/13, 1:43 μ.μ.

    Γενικης εγραψα σημερα..Μαθηματικα...Και ομως να δειτε που οι βασεις στο 2ο 4ο θα ανεβουν..Τα χειροτερα θεματα που χω δει για μαθηματικα γενικης..Ελεος πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/5/13, 1:46 μ.μ.

    simfono apolitos to agouri tha to fame sto tetarto pedio emis tis texnologikis ...idika me tetia themata viologias genikis i vasis tha anevun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/5/13, 1:48 μ.μ.

    to simerino itan agouraki tin ali deytera tha miazi perissotero me kaprouzi..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/5/13, 1:48 μ.μ.

    πως ειναι δυνατον απο την ομαδα μαθητων που διαγωνιζονται στο ιδιο πεδίο οσοι επελεξαν Βιολογία - αρα παπαγαλια- να εχουν τοσο βατα θεματακια και να εξασφαλιζουν βαθμο ενω οι αλλοι που διαλεξαν στατιστικη -μαθηματικα να τους περνουν πριονοκορδέλα!!!τι ειδους συστημα ειναι αυτο..ποιοι φοβεροι εγκεφαλοι το σχεδιαζουν , ποιοι σκεφτηκαν τα θεματα αυτα...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/13, 7:52 μ.μ.

      Εχεις απολυτο δικιο! Προσωπικα επελεξα Μαθ γεν, διοτι δεν μπορω την παπαγαλια και επειδη το κεφαλαιο συναρτησεις εχει καλυφθει απο την κατευθυνση. Ειναι απαραδεκτο το γεγονος οτι ανταγωνιζομαι με παιδια που εγραψαν βιολογια τελεια και θελουν τριτο επιστημονικο πεδιο ενω εγω εκει που πηγαινα για 20 εχω γραψει το πολυ 16! Εμεις δηλαδη τι φταιμε αν οι μαθηματικοι ειναι κομπλεξικοι ή αν εχουν προβλημα με τους θεωρητικους? Ας λυσουν τα προβληματα τους με τον υπουργειο παιδειας οχι με τους μαθητες που κανουν μια αξιοπρεπη προσπαθεια!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/13, 9:18 μ.μ.

      Οπως ακριβως τα ειπες φιλε μου ειναι.. το ενα κεφαλαιο το ειχες ετοιμο ολη τη χρονια. οι περισσοτροι και μαλιστα αριστοι μαθητες ειχαν τα μαθ γενικης του κλωτσου ολη τη χρονια και επισης ενα σαββατοκύριακο στην ουσια εμαθες πεντε αποδειξεις ενω εμενα και ολων των υπολοιπων παιδιων της βιολογια ανοιξε ο κωλος μας στην καρεκλα για να τα μαθουμε καταλεξη και αυτολεξη και σε πληροφορω οτι εκτος απο τις 50 σελιδες θεωρια υπαρχουν και διαφοροι τυποι ασκησεων γι'αυτο και εσυ εκανες την επιλογη σου....μιλαμε στην ουσια. οτι τα μαθηματικα γενικης αποτελουν το 1/20 του διααβασματος της βιολογιας

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος20/5/13, 1:49 μ.μ.

    Εγω ενα 15 στην καλυτερη..Και για ΣΣΕ ουτε αυριο που λενε...Σιγα μην γραψω φυσικη και μαθηματικα κατευθυνσης..Τι μαλ ειναι αυτοι θεε μου...Μακαρι να παθουν καρκινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/5/13, 2:27 μ.μ.

    αν είναι δυνατόν!μαθηματικά γενικής με τέτοια θέματα?! ποιος "έξυπνος" ήταν αυτός που έβγαλε τα θέματα αυτά? παιδιά της θετικής και τεχνολογικής δεν μπόρεσαν να τα λύσουν... πόσο μάλλον εμείς της θεωρητικής! καμιά σχέση με την βιολογία όπου τα θέματα ήταν αρκετά βατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/5/13, 2:27 μ.μ.

    πηγενες;
    καλητερη;
    εσεις μαλλον ειναι καλυτερα να μην εχετε περασει καθολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/5/13, 2:28 μ.μ.

    καρκινο??? χα,ολη η οικογενεια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/5/13, 2:28 μ.μ.

    gamimenoooo susthmaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος20/5/13, 2:31 μ.μ.

    @Ανώνυμος
    Και εγώ φίλε για στρατιωτικές πήγαινα αλλά δεν το βλέπω με τέτοια θέματα που έβαλαν.. Ειδικά αν βάλουν τέτοια και στα υπόλοιπα μαθήματα πάει.. ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/5/13, 2:43 μ.μ.

    Τα δυσκολότερα θέματα που έχουνε βάλει ποτέ
    ποιος @@ σκέφτηκε τέτοια θέματα πήγαινα για
    20 και παρακαλαω για 15 ......τα θέματα που
    βάλανε στην βιολογία άκουσα ήταν ξεφτίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/5/13, 2:51 μ.μ.

    καρκινο,συφιλη,γαγγραινα,πετρα στα νεφρα,πετρα στην χολη,καρδιακη προσβολη,εγκεφαλικο ανευρυσμα σε αυτους που εβγαλαν τα θεματα και το εννοω με ολη μου την ψυχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος20/5/13, 2:55 μ.μ.

    @Ανώνυμος πόσοοο συμφωνω μαζί σουυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος20/5/13, 2:56 μ.μ.

    enas malakas sikwthike prwi
    to vrady den gamice poly
    toy ftai3an ta paidia
    kai den evale themata vata!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος20/5/13, 2:58 μ.μ.

    Τουλάχιστον ας ελπίσουμε να πέσουν οι βάσεις μιας και τις διαμορφώνουμε εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος20/5/13, 3:23 μ.μ.

    ΠΑΠΑΡΕΣ....οπως μας τον κατσατε ευχομαι να σας τον κατσουν..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος20/5/13, 3:36 μ.μ.

    κοπρόσκυλα..διαβαζεις όλο το χρόνο και έρχονται 2 μαλακές και σε πετούν τα πιο δύσκολα..απλα.καταστρεφουν το μελλον μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος20/5/13, 3:59 μ.μ.

    ασε ρε τους ηλιθιους τα ζωα μας σκισαν στα γενικης φαντασου τι θα γινει στης κατευθυνσης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος20/5/13, 4:04 μ.μ.

    γαμηστε μας κ αλλο,μπορειτε...εγω μπορει να εγραψα και 16-17 αλλα γενικα ειναι ντροπη οι αλλοι να εχουνε ευκολα θεματα και εμεις παλουκια!μα δεν ντρεπονται οι ιδιοι οι μαθηματικοι να σκιζουνε τα παιδια τους,τους μαθητες τους δικους τους??ξυπνατε ρε γαμω το συστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος20/5/13, 4:11 μ.μ.

    Εγω εδινα βιολογια... Βιολογια μου Σ' ΑΓΑΠΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/5/13, 4:28 μ.μ.

    Ειναι φανερο πλεον πως δεν θελουν να γραψουμε καλα..ειναι τοσο βρωμιαρηδες που δεν σημεριζουνται τον κοπο των παιδιων ολη την χρονια..δηλαδη τι να περιμενουμε την τεταρτη με την φυσικη..απλα λυπαμαι τους θεωρητικους που εδιναν σημερα διοτι μερικα ηταν καθαρα μαθηματικα και οχι στατιστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος20/5/13, 4:39 μ.μ.

    ρε σεις γιατι ολοι σας γραφατε μαθηματικα (δικαιολογω τα ατομα που θελουν 5 πεδιο) οι υπολοιποι σαν χανοι πατε και γραφετε υπαρχει και η φυσικη ρεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος20/5/13, 4:45 μ.μ.

    τι θεματα ηταν αυτα ρε παιδια...τι αγκουρακια ηταν??πιος μαλακας τα σκεφτηκε αυτα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/5/13, 4:55 μ.μ.

    Ειναι χοντρο...οσοι τα ελυσαν πρεπει να ειναι πολυ ψαγμενοι η να εχουν λοξα με τα μαθηματικα...τα θεματα ηταν τα πιο δυσκολα ολων των εποχων μακραν των δευτερων...τη γκινια που παιζουμε γαμω..τι να ελπιζεις τωρα για 5ο πεδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/5/13, 6:03 μ.μ.

    Θα ήταν ενδιαφέρον να μας έλεγαν τι ποσοστό των παιδιών μη θετικής κ τεχνολογικής κατεύθυνσης έγραψαν απο μέτρια και κάτω στα Μαθημ.Γενικής. Θεωρώ ότι το ποσοσό αυτό θα είναι κοντά στο 88-90% , μακάρι να διαψευστώ. Άν τελικά προκύψει έτσι, τότε κακώς παιδιά άλλων κατευθύνσεων επιλέγουν μαθηματικά γενικής, και κάκιστα δεν υπάρχει έλεγχος βαθμού δυσκολίας των θεμάτων με αντίστοιχες κυρώσεις της επιτροπής Το κακό όμως έγινε. Τα φτερά κόπηκαν κι άντε να βρεις το κουράγιο να παλέψεις για τα υπόλοιπα μαθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος20/5/13, 6:15 μ.μ.

    μονο κατι θα πω. Tης μανας σας το πιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος20/5/13, 6:41 μ.μ.

    Καταριεμαι την ωρα και τη στιγμη που διαλεξα μαθηματικα ρε... να πας για 19-20 και τωρα να παρακαλας για ενα 14!! Αλλα ποσο καθυστερημενοι μπορει να ειναι για να βαλουν τετοια θεματα στο δευτερο μαθημα;; Κανενας απ αυτους τους "εξυπνους" δεν σκεφτηκε την ψυχολογια μας για τα υπολοιπα μαθηματα;; Απο που θα παρεις τωρα το 19-20;; Απ τη Φυσικη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος20/5/13, 6:46 μ.μ.

    πουτανοπαιδα μας καταστρεψατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος20/5/13, 7:24 μ.μ.

    Ηντα ητανε ετανε τα θεματα..δηλαδη μιλαμε για πολυ μαλακοβιοληδες το μονο που καταφεραν ηταν να μας ριξουν την ψυχολογια και για τα υπολοιπα μαθηματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος20/5/13, 7:54 μ.μ.

    μονο κατι θα πω. Tης μανας σας το πιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΨΟΦΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΑΡΙΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΟΡΙΑΣ,ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ,ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΟΥΝ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ,ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΥΤΩΝΟΥΝ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος20/5/13, 8:36 μ.μ.

    ti kataferan m ayto?na kanoun ta paidia na sixa9oun ta ma9hmatika...phgaina gia 20 3ero k elpizw se 18!na dw ti 8a ginei me tis sxoles tou 3ou paidiou...tremw k mono sth skepsh ti 8a valoun ma8hmatika kat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τα θεματα ηταν αρκετα ευκολα παιδια, εγω εχω γραψει ενα 98 τουλαχιστον.

    μελος μαθηματικης εταιρειας :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/13, 8:47 μ.μ.

      Το μόνο που έχασα στο τελευταίο ερώτημα έβαλα και το t30 μέσα ... Ολα τα αλλα κομπλέ

      Διαγραφή
    2. Και εγω την ιδια μαλακια ρε φιλε και σκέφτομαι αν θα το χασω ολο..αλλα πραγματικά πολύ δύσκολα θέματα

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος20/5/13, 8:46 μ.μ.

    Κι εγω φίλε γύρω στο 98

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος20/5/13, 8:47 μ.μ.

    Όντως τα θέματα φέτος ήταν αρκετά απαιτητικά για τα παιδιά.Σώστα επίσης τα λεγόμενα σας για το ''σκάρτο'' σύστημα αξιολόγησης των πανελληνίων.Μπορεί να χαθούν όλοι οι κόποι των προηγούμενων χρόνων μέσα σε λίγες ώρες.Καιεγώ που έγίνα μαθηματικός πότε δεν κατάλαβα γιατί επρέπε να γράψω καλά στην έκθεση...Παρόλαυτα υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μην απελπιστείται.Τα θέματα ήταν δύσκολα για όλους.Άρα λογικά θα έχουμε πτώση βάσεων.Επιπλεόν υπάρχουν άλλα 4-5 μαθήματα στα οποία απογορεύεται να πάτε με πεσμένη ψυχολογία.Και τέλος μην έχετε την εντύπωση οτι απο ένα μάθημα ή ακόμα και απο ολόκληρη τη διαδικασία των πανελληνίων μπορεί να καταστραφεί η ζωή σας,αν δεν έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.Αισιοδοξία να υπάρχει και να είστε μαχητές σε ότι επιλέξετε να κάνετε.Το πάθος και την εργατικότητα που δείχνεται τώρα για την επίτευξη των στόχων σας να το διατηρήσετε και στην υπόλοιπη ζωή σας και να είστε σίγουροι πως όλα θα πάνε καλά.Μέσα απο την καρδιά μου καλή συνέχεια σε όλου σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος20/5/13, 8:52 μ.μ.

    Δεν ειναι καλα οι ανθρωποι!!!Επιστημονες ειναι αυτοι;;Πως θα συγκρινουν στην ιδια κατευθυνση μαθηματα με διαφορετικη δυσκολια;;;Γιατι ο ενας μαθητης να γραψει αριστα στη Βιολογια ,ενω ο αλλος με τα μαθηματικα γενικης να πατωσει;;;;Τι σκεφτηκαν καιεβγαλαν τετοια θεματα, με διαφορετικο βαθμο δυσκολιας;;;Δεν ξερουν οι επιστημονες οτι τα ανομοια πραγματα δεν συγκρινινται;;;Ειναι δυνατον;;Ντροπη τους!!! ξεφτίλισαν την επιστημη τους,την ανθρωπια τους και τα πτυχια τους!!!!Ντροπη σας αν θελατε να επηρεασετε τις βασεις να το κανατε σε κοινο μαθημα!!!!Ντροπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Ανώνυμος
    η παπαγαλια που λες επετρεψε μου να σου πω οτι δν ερχεται σαν αναλαμπη...εγραψαν πολυ καλα οι διαβασμενοι...οχι οι αλλοι... και για να εισαι διαβασμενος πρεπει να χεις σκιστει στην " παπαγαλια " μην τα ισοπεδωνουμε ολα! Λυπαμαι για τα μαθηματικα...θεωρω οτι ηταν τελειως αδικο ολο αυτο...αλλα δν μπορεις να κρινεις την προσπαθεια που εριξε καποιος σε αλλο μαθημα απο αυτο που δινεις~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος20/5/13, 9:20 μ.μ.

    τι ασκησεις εχεις εσυ μωρη μαλακια, να πολλαπλασιαζεις με το 10;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος20/5/13, 9:23 μ.μ.

    Να παθουν καρκινο!! Και οσοι γραψατε 98 τι ερχεστε εδω και το παιζετε αυθεντιες και καλα ευκολα και ειστε μελη της μαθηματικης εταιρειας και παπαριες. Να πατε να γαμηθειτε και εσεις μουνοπανα σαν την επιτροπη ειστε! Αντε ολα τα φυτα μου το ειδατε τωρα μαθηματικοι και χαρηκατε που καταστρεφουν το μελλον μας επειδη εσεις γραψατε καλυτερα και θα "ξεχωρισετε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος20/5/13, 9:28 μ.μ.

    @Ανώνυμος

    Τι λες μωρε και εσυ που δε διαβασαμε και δεν ειχαμε προετοιμαστει και ειναι τα μαθηματικα το 1/20 του διαβασματος της βιολογιας? μαθε τι παει να πει μαθηματικα και μετα μιλα επειδη εσεις πατε στο σιγουρο δρομο και μαθαινετε σα κασσετες σημαινει οτι εμεις δεν εχουμε κατσει με τις ωρες στη καρεκλα να λυνουμε ασκησεις και να προσεχουμε τη καθε λεπτομερεια? αντε με τον καθε ανιδεο θεωρητικο εδω μεσα λεει οτι θελει βουλωστε το ολοι που σημερα ειχατε τα ευκολα θεματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παιδιά μην χάνετε την ψυχραιμία σας... να είστε ηρεμοι οταν πηγαινεται να γράψετε.
    Καλή επιτυχία και ότι και να κανουν να μην σας πάρει από κάτω... κοιτάτε μπροστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος20/5/13, 9:45 μ.μ.

    kla aytos o trompas o thetikos prepi na ine ligo eos poli ektos katastaseon an mnzi oti oti gia ta math genikis theli to 1/20 tou diavasmatos...kai gia na t apantiso MATHIMATIKA ta mathimatika genikis thelun to 40/20 tou diavasmatos tis violagias genikis gia ton aplustato logo oti prepi na to valis na doulepsi k ligo anti na papagalas 24/7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος20/5/13, 11:06 μ.μ.

    Πραγματικα εχω απορια τι θα βαλουν στην κατευθυνση μετα απο το σημερινο χαλι..και ιδιαιτερα στην φυσικη που πραγματικα θελω πολυ να γραψω καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος20/5/13, 11:20 μ.μ.

    Και εγω πιστεύω οτι τα θέματα ήταν πολυ απαιτικα ! Ομως , για θετική και κυρίως τεχνολογική που κατευθυνομαστε σε κοινά μαθήματα ειναι όκ γιατι θα πανε αντίστοιχα με τις βάσεις ! Κύριο προβλημα θα έχουν όσοι απο θεωρητικοί επέλεξαν μαθηματικα, οι οποίοι όντως ειναι αδύνατο να έχουν γράψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος20/5/13, 11:23 μ.μ.

    Πρωτον στη βιολογια δεν ηταν γελοια...Ηταν πολλα αλλα βατα,με μερικες λεπτομεριες που σε κατεβαζουν στο 19....Δευτερον ετσι πρεπει να ναι τα θεματα στα μαθηματικα γιατι ετσι ειναι η φυση των μαθηματικων....τριτον η βιολογια θελει πολυ διαβασμα ολη τη χρονια ενω στα μαθηματικα ξυνετε τις πετσες σας...Τεταρτον για μερικους ηληθιους δεν εξαρταται το που θα περασεις απο τη δυσκολια των θεματων ειδικα σε μαθηματα που ειναι κοινα σε ολους αφου ειναι δυσκολα για ολους...Απλως εσενα το κεφαλι σου εχει σκατα...Πεμπτον οποιος εχει αδενες με σπερμα γραφει σε ολα τα θεματα 20 ετσι ξεκαθαριζουν και τα πραγματα....και τελος στ αρχιδια μου,πηρα βιολογια γενικης τσιμπησα το 100σταρι μου και τραβατε το πουλι σας εσεις γροθοι....Θα τα πουμε την αλλη δευτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/13, 3:35 π.μ.

      Thn mana sou psolares oikonomologwn thn gamane paliokarkinwma pou na vgaleis karkino kai sifilh skatopousta paliolougra ante mathe pws mpainei h kapota poutanopaido gt kati tetoia mathainete gamidi gamw ton xrhsto souu

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος20/5/13, 11:53 μ.μ.

    Συγχαρητηρια στην επιτροπη ΜΗ ΣΩΣΟΥΝ και ξαναβαλουν θεμα στη ζωη τους..κοψ'τε τα ονειρα των παιδιων και περηφανευτειτε για τις θεματαρες σας.ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/5/13, 12:12 π.μ.

    @Ανώνυμος

    Ρε μαλακιστηρι αμα σου βαζαν εσενα βιολογια ολο το βιβλιο θα γραφες 20? ε βεβαια αφου εισαι ηλιθιος και δε ξερεις να σκεφτεις οπως φαινεται απο αυτα που λες βιολογια θα επαιρνες! Και ρε μαλακα τα μαθηματικα εχουν διαβαθμισεις και τα δυσκολα μπαινουν στην κατευθυνση στα γενικης επρεπε να μπαινουν βατα θεματα με λιγες δυσκολιες οχι αυτα που μπηκαν σημερα! Και βουλωσε το τωρα γιατι αμα ηταν δικαια τα πραγματα θα επρεπε να μπουνε και σε σας τετοια θεματα να τσιμπαγες ενα αρχιδι οχι 100σταρι και να παιρνες τον πουλο αντε καθε μαλακας παπαγαλος νομιζει εχει το δικαιωμα να μιλαει κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/13, 9:18 π.μ.

      Τι λες μωρυ καρατσα....Πρωτον στα μαθηματικα κατευθυνση παω για 100 και στ αρχιδια μ να βαλουν και ακομα πιο δυσκολα....Και οσο για τη βιολογια οντως επρεπε να ναι πιο δυσκολα που και παλι στ αρχιδια μ....Απλως μη κλαιγεστε ολοι σα σαγιοναρες οποιοι αξιζαν στρόγγυλο 20 να σαι σιγουρος οτι το εγραψαν....Αντε τενεκε...Μονο οι πολλες πραξεις ειχαν δυσκολια...

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος21/5/13, 12:36 π.μ.

    γιατι δεν παιρνετε φυσικη??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????μαλακες ολοι οσοι πηρατε μαθηματικα και δεν διαλεξατε 5ο πεδιο.Και να ξερετε οτι εσεις στηριζετε το συστημα γιατι φυσικο ειναι να κοβουνε το μαθημα που το δινουν οι περισσοτεροι.Αυτοι που θελουν 5ο παιδειο θα μπουν τελικα με το ΑΟΘ ενω εσεις σε 2ο και 4ο μετα δυσκολιας τελικα θα μπειτε στις καλες σχολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος21/5/13, 12:41 π.μ.

    Ειχα προετιμαστει τοσο καλα ολη την χρονιά που το χαμηλότερο που περιμενα ηταν 16...
    τωρα το μεγαλυτερο π εγραψα ειναι 12...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος21/5/13, 12:42 π.μ.

    παιδια ηρεμια, το προβλημα δεν ειναι γιατι εγραψε ο ενας και οχι ο αλλος. Το προβλημα ειναι οτι ολα της γενικης θα επρεπε να ειχαν περιπου την ιδια δυσκολια. Τα θεματα Μαθηματικων ησαν τα δυσκολωτερα των 10 τελευταιων χρονων. Εκει ειναι η διαφορα. Και φυσικα συμφωνώ οποιο μαθημα και να γραψεις πρεπει να εισαι διαβασμενος και μπραβο σας. Ομως ειναι αληθεια οτι οσοι επελεξαν Μαθηματικα τα βρηκαν σκουρα. Δεν μπορει ομως σε δυο καλα διαβασμενους να βαζεις στον εναν πιο ευκολα και στον αλλο παρα πολλα και δυσκολα!!!Βαλε δυσκολα σε κοινο μαθημα κατ/σης να φανει η διαφορα!!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος21/5/13, 1:13 π.μ.

    Θεωρω οτι οσοι πηραν μαθηματικα δεν ηθελαν να αποστηθησουν γιατι δε τους αρεσει ή δε το χουν!Η βιολογια εχει παγιδες παντα τις οποιες τις προσεχει μονο ο καλα διαβασμενος... Το μαθημα ανοιγει το 3ο πεδιο οποτε αν καποιος ηθελε οικονομικα αστυνομια πολυ απλα δεν το πηρε! σχετικα με τα παιδια που το διαλεξαν σαν μαθημα απλα γιατι ειναι ευκολο καλα κανανε ... σιγουρα εχει λιγοτερες δυσκολιες απο τα μαθηματικα. Στα μαθηματικα υπαρχουν ασταθμητοι παραγοντες και αυτο ειναι οι ασκησεις! ποτε δεν ξερεις τι θα πεσει! Στην βιολογια μπορεις να προβλεψεις.. Το να παιρνεις μαθηματικα γτ εισαι μυαλο μεγαλο και σου κοβει θεωρω οτι ειναι επιπολαιοτητα απο τη στιγμη που ειναι απροβλεπτο... Ο εξυπνος παντα παιρνει εκεινο που του ταιριαζει και εκεινο που εχει πιθανοτητες να γραψει καλα! Το λεει και ο Δαρβινος... ο καλυτερος επιβιωνει και σε αυτη την περιπτωση κερδισε αυτος που σκεφτηκε στρατηγικα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος21/5/13, 9:34 π.μ.

    @Ανώνυμος αν εμπεναν τέτοια στην φυσική να δω αν θα τα έλεγες αυτά φιλαράκο μου..Δεν είπαμε πως τα θέματα τα βλέπαμε πρώτη φορά..Ή ότι η μεθοδολογία ήταν εντελώς άγνωστη,εκτός απτις 3μεσαίες τιμές στο θεμα 3,απλά ήταν πολλά.άσχετα αν ξεπετάς την θεωρία και το θεμα 2ο σε 20 λεπτά,ήταν πολλά και ποσο μάλλον για κάποιον που θα κόλισε σε ένα υποερώτημα...εγώ αυτό το έπαθα στο θεμα 4 στο 1( για όσους έδωσαν,αυτό με το κ=2) γιατί μου φαινώταν τόσο εύκολο ,αλλά δεν μπορούσα να το βγάλω...τεσπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος21/5/13, 10:09 π.μ.

    ειμαι μαθητρια που δινω δευτερη χρονια.την πρωτη ειχα μαθημα επιλογης βιολογια φετος ειπα να παρω μαθηματικα. οταν ειστε εξω απο τον χορο το βλεπετε ολοι πολυ χαλαρα <> και εσεις τις βιολογιας δεν νομιζω πως νοιξε τοσο πολυ κωλος σας στο διαβασμα πια. αν ειχατε πιο ευστροφο μυαλο ας μπορουσατε κι εσεις να παρετε μαθηματικα. αλλα ΔΕΝ μπορειτε. δεν σας κατηγορω καπου αλλα μην μου το παιζετε αυθεντιες τωρα. ειναι προφανες οτι υπαρχει μια τεραστια διαφορα στα θεματα. και παλι να διαλεγα, θα στηριζα τη επιλογη μου και παλι στα μαθηματικα θα ημουν. ηταν για ολους δυσκολα. ας συνεχισουμε γερα! Κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος21/5/13, 10:52 π.μ.

    δεν νομίζω πώς υπάρχει λογος να τσακωνομαστε παιδια στα blog. Ναι, οκ το παραδεχομαστε ολοι ηταν τα πιο δυσκολα θεματα της δεκαετιας αυτης...απο την αλλη η βιολογια φετος ηταν αρκετα πιο ευκολη( παρολο που ητανε πολλα). Επίσης, εγω θεωρω πως δεν ειναι παπαγαλια η βιολογια αλλα μπροστα στα μαθηματικα δεν εχει καμια σχεση ως προς την ικανοτητα κρισης που εχει κανεις. τελος παντων ας ελπισουμε σε κατι καλο....εγω προσωπικα ειμαι καλος στα μαθηματικα...αλλα χθες καταφερα να κανω μαλακια σε ευκολο ερωτημα και απο εκει εχασα..καλη επιτυχια στη συνεχεια σε ολους...ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΣΤΙΚΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΑΚΟΜΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @Ανώνυμος
    ναι αλλα το επελεξαν δν τους αναγκασε κανεις... και επισης για να ειμαστε ειλικρινεις μεγαλο ποσοστο ατομων π διαλεξαν τα μαθηματικα ΓΠ εκτοσ απο 5ο πεδιο και αυτους π οντως τα ηθελαν...ηταν επειδη βαριοντουσαν την παπαγαλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος21/5/13, 5:23 μ.μ.

    Εσείς που δώσατε βιολογία και το παίζεται υπεράνω για την επιλογή σας αυτή, έχετε στο νου σας ότι και τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής που επιλέξανε μαθηματικά γενικής δε περιμέναν να είναι τόσο δύσκολα τα θέματα. Πηγαίνατε εκ του ασφαλούς και καλά κάνατε αλλά αν έπεσε τέτοια π**τσα στα μαθηματικά ΓΠ δεν ήταν προφανώς κάτι αναμενόμενο. Και μιλάμε για άνισο ανταγωνισμό και σύγκριση ανόμοιων πραγμάτων. Και η θεωρητική θα συνεχίσει με λογοτεχνία και η θετική/τεχνολογική με φυσική. Ο ΚΩΛΟΣ ΣΑΣ γίνεται τόσος από τη παπαγαλία και το διάβασμα όλο το χρόνο αλλά τουλάχιστον έχετε εξασφαλισμένο βαθμό στις εξετάσεις με ελάχιστες εξαιρέσεις. Της θ/τ ο κώλος γίνεται τόσος και πριν και κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. MIND THIS! /mple,athens

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος21/5/13, 5:29 μ.μ.

    Λοιπον μην λεμε και οτι θελουμε μερικοι μερικοι... τα θεματα ηταν βατα για εναν διαβασμενο... οποτε κατι δεν κανατε σωστα ολη τη χρονια... δεν γινεται ολοι να πηγαινουν για 19 και 20... Αυτα τα παιρνουν αυτοι που το αξιζουν...

    Υ.Γ. Αν και στην αρχη αγχωθηκα τελικά τα έγραψα ολα και μαλιστα σωστα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος21/5/13, 5:57 μ.μ.

    παντα θα υπαρχουν 100 μαθητες απο τους 100.000 που θα τα γραψουν ολα .δεν ειναι αξιοπρεπες ποσοστο ομως αυτο...το οτι τα εγραψες ολα δεν με νοιαζει κιολας.το συνολο βλεπω..τα θεματα εκτος απο δυσκολα ηταν και πολλα..και μην ξεχναμε δεν ειναι μαθηματικα κατευθυνσης που ανεκαθεν ειχαν ενα επιπεδο.ειναι γενικης παιδειας.δεν μπορω να σκεφτω τι στο διαολο ειχαν στο μυαλο τους οταν τα εβαζαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος21/5/13, 7:18 μ.μ.

    Μην ακούω μαλακίες,τα θέματα στα μαθηματικά ήταν γελοία και πολύ βατά.Ένας καλός μαθητής έγραφε 18 άνετα.Εγώ πάω για 20. Μην είστε κλαψομούνιδες ρε,ας διαβάζατε κροπρόσκυλα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/5/13, 8:08 μ.μ.

    @Ανώνυμος τωρα αυτο που λες ειλικρινα το πιστευεις? τι να σας πω, πραγματικα κατι τετοιους σαν εσας βλεπουν στις επιτροπες και εχουν χασει το νοημα οι εξετασεις πια! και εγω που μιλαω εχω γραψει ενα δεκαεννιαρι, αλλα ας ειμαστε αντικειμενικοι πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος21/5/13, 8:14 μ.μ.

    κριμα ...απο αυτο βασιζομουν να περασω σε μια σχολη απο το 5ο πεδιο....μαθηματικα κατ και φυσικη κατ. κατω απο 4 θα γραψω...μου ξεφτιλισαν την ζωη με τις μαλακιες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος21/5/13, 9:34 μ.μ.

    @Ανώνυμοςexoume kaei...ante autoi sto 5o den exoune provlhma...giati den epairna kai ao8 gamw thn tuxh mou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/5/13, 11:05 μ.μ.

    Υπαρχει κανενας θεωρητικος που να εγραψε καλα??Εχει αναρωτηθει κανεις σας??Μεγαλη αδικια για τα παιδια της θεωρητικης...θεωρητικος που να εχει γραψει πανω απο 16 ειναι μεγαλο αλανι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος22/5/13, 5:38 μ.μ.

    Παιδια αντικειμενικα τα θεματα ηταν απαραδεκτα....
    Εμενα παλι καλα μου εβγαιναν οι πραξεις και τελειωσα γρηγορα και ειχα και χρονο για το γ2 που το ειχα αφησει....Η μονη βλακεια που εκανα ηταν οτι στο τελευταιο ερωτημα πηρα στο συνολο και την τ30....Ξερει κανενας ποσο κοβουν..?
    Για οσους δεν ειναι ευχαριστημενοι μην αγχωνεστε..
    Ειναι αλλα 4 μαθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος22/5/13, 6:16 μ.μ.

    Μεσα απο αυτα τα μαθηματα δεν νομιζω να εννοεις και την φυσικη γιατι τα ειδαμε τα χαλια παλι σημερα..!!Μονο για τους θεωρητικους ξερουν να βαζουν ευκολα..εμεις δηλ. κατουρησαμε στο πηγαδι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος22/5/13, 8:59 μ.μ.

    Πολλα παιδια πιστευω οτι θα επιλεξουν του χρονου φυσικη γενικης παιδειας.Στο φροντιστηριο οταν με ρωτησαν τα παιδια της 2ας λυκειου και τους ειπα οτι ειταν πολυ δυσκολα αρχισαν να εχουν αμφιβολιες για το τι θα επιλεξουν του χρονου.Μακαρι να ειχα παρει και εγω φυσικη γενικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος22/5/13, 11:07 μ.μ.

    Γιατι τι ειχε η φυσικη? Κανονικη ηταν, μην ξεχνας οτι ειναι κατευθυνση...Δεν γινεται να γραφουν ολοι αριστα....Ξεκοληστε απο αυτη τη νοοτροπια...
    Τι περιμενεις να μας βαλουν? 1+1=2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος23/5/13, 3:57 μ.μ.

    Δεν ειπα να μας βαλουν 1+1=2 αλλα οχι ομως και αυτα που εβαλαν..και αν την θεωρεις κανονικη τοτε γουστο σου καπελο σου..Και ναι συμφωνω οτι δεν γινεται να γραφουν ολοι αριστα αλλα τουλαχιστον εναν αξιοπρεπες βαθμο,πραγμα που δυστυχως δεν εγινε χτες.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος26/5/13, 3:27 π.μ.

    Voutia tha kanoun oi vaseis sto 5o pedio arakste oloi ta papapia mou phrame xaxa kai oso gia thn epitroph pou evale ta themata as tsontaroume apo kana psilo oloi na tous ta dwsoume na pane na gamhsoune kamia mavrh sthn fulhs na tous fugoun ta paxia apo panw tous OI AGAMHTOI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος26/5/13, 3:38 π.μ.

    Karkino stis manades twn poustopaidwn ths viologias pou exoun kai toupe ante gamw thn panagia tous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος26/5/13, 10:17 μ.μ.

    Παιδια αυριο ετοιμαστειται για πολυ χειροτερα,εχουν βαλθει οι πουστιδες να μας καταστρεψουν!Οι λουγκρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος3/6/13, 2:13 μ.μ.

    ειστε μουνοπανα κ μεγαλα αρχιδια με τα κολομαθηματικα που βαλατε. ευχομαι να πεσουν οι βασεις κ να πιασουμε τις σχολες που θελουμε αλλιως ψοφος σε ολες εσας τις κουφαλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος7/6/13, 5:25 μ.μ.

    Άντε και του χρόνου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος20/6/13, 11:00 μ.μ.

    eisai teleiws lathos se auto pou les.h biologia einai se stil AODE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου
To Top