Μπορεί ο Άγιος Βασίλης να είναι large, όμως ένας στους δύο πολίτες ΔΕΝ έχει πληρώσει τα τέλη!

0

προθεσμίες, πληρωμές και τα πρόστιμα και την παράταση!...

Με την προθεσμία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας να λήγει στις 31 Δεκεμβρίου, ένας στους δύο φορολογούμενους φαίνεται πως αφήνει την καταβολή του ποσού για την τελευταία στιγμή. Εν τω μεταξύ, με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η κατάθεση πινακίδων στις εφορίες.

Μέχρι χθες, Τετάρτη, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών είχαν καταγράψει 4,5 εκατομμύρια εκτυπώσεις ειδοποιητηρίων πληρωμής από την ιστοσελίδα της ΓΓΠΣ (www.gsis.gr) σε σύνολο 5,5 εκατομμυρίων ιδιοκτητών οχημάτων!!Πρακτικά δηλαδή, οκτώ στους δέκα φορολογουμένους είχαν τυπώσει το ειδοποιητήριο πληρωμής. Στο μέτωπο των εισπράξεων, όμως, η εικόνα είναι τελείως διαφορετική. 

Οι συνολικές πληρωμές τελών κυκλοφορίας φτάνουν τα 520 εκατομμύρια ευρώ (σε σύνολο εκτιμώμενων εσόδων 1,250 δισ. ευρώ), γεγονός που σημαίνει ότι τέσσερις στους δέκα, ενώ έχουν τυπώσει το ειδοποιητήριο, δεν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας.

Η παράταση «ΠΕΘΑΝΕ»

Όπως αναφέραμε και τις προηγούμενες ημέρες στο star.gr , τη φετινή χρονιά δεν αναμένεται να ισχύσει η παράταση η οποία δινόταν πάντοτε μέχρι και πέρυσι, επειδή ακριβώς δεν υπάρχει πλέον η... δικαιολογία της ατέλειωτης ουράς.

Προσοχή: Όσοι δεν καταβάλλουν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας 2013 θα κληθούν να πληρώσουν το διπλάσιο τέλος, ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να «μπλοκάρεται» η διαδικασία υποβολής της φορολογικής δήλωσης η οποία είναι επίσης συνδεδεμένη με το taxisnet. 

241212163300_0845.jpg

Στο μεταξύ, από την περασμένη Δευτέρα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή ανάκτησης κωδικού πληρωμής τελών κυκλοφορίας και μέσω κινητών τηλεφώνων με σύστημα Android. Όσοι χρήστες έχουν δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής στην τράπεζά τους, μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου!!

Υπενθυμίζουμε πάντως πως φέτος το υπουργείο Οικονομικών δεν έστειλε ειδοποιητήρια. Οι φορολογούμενοι πρέπει να εκτυπώνουν το ειδοποιητήριο από την ιστοσελίδα της ΓΓΠΣ www.gsis.gr. Στην πρώτη σελίδα θα διαλέξουν αν θέλουν να εκτυπώσουν το ειδοποιητήριο με τους κωδικούς πιστοποιημένου χρήστη του Taxisnet, είτε χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.

Τι θα πληρώσουν τη νέα χρονιά οι ιδιοκτήτες ΙΧ

-από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε.            22 €

-από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε            55 €

-από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε.        120 €

-από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε.      135 €

-από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε.      240 €
 
-από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε.      265 €

-από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε.      300 €

-από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε.      660 €

-από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε.      880 €

-από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε.     1100 €

-από 4001 κ.ε. και άνω               1320 €

Για τα ΙΧ που αποκτήθηκαν ως καινούργια και όχι ως μεταχειρισμένα μετά τον Νοέμβριο του 2010, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές των ρύπων και όχι με βάση τον κυβισμό. Ισχύει ο ακόλουθος πίνακας (θα πρέπει να πολλαπλασιάζετε το ποσό που αναφέρεται επί των ρύπων που εκπέμπει το ΙΧ σας): 

-0-100 γραμμάρια: 0 ευρώ

-101 -120 γραμμάρια: 0,9 ευρώ

 -121 -140 γραμμάρια: 1,1 ευρώ

-141 -160 γραμμάρια: 1,7 ευρώ

-161 -180 γραμμάρια: 2,25 ευρώ

-181 -200 γραμμάρια: 2,55 ευρώ

-201 - 250 γραμμάρια: 2,8 ευρώ

-Άνω των 251 γραμμαρίων: 3,4 ευρώ

Οικολογικά και… οικονομικά!

Τα «οικολογικά» αυτοκίνητα, δηλαδή αυτά που εκπέμπουν λιγότερα από 100 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας. Εκτός, από οικολογικά, τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν «καίνε» και πολύ, όπως θα δείτε στους πίνακες επάνω!

Ετικέτα:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Οτι δημοσιεύουμε δεν σημαίνει ότι το υιοθετούμε.
Απλά μας ενδιαφέρει να ακούγονται όλες οι απόψεις χωρίς λογοκρισία.

Τα Μπουλούκια

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Η παρούσα αρθρογραφία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο αναγνώστης οφείλει να διασταυρώνει τις πληροφορίες για θέματα που τον ενδιαφέρουν. Τα κείμενα βασίζονται σε υλικό από Ελληνικές και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις, οι οποίες αναφέρονται στο μέτρο του δυνατού. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Δημοσίευση σχολίου (0)
To Top